johannabestabilling

Alla inlägg under januari 2011

Av Johanna B - 5 januari 2011 12:11

Marley och jag

Manus: Scott Frank, Don Roos


Handling: Nygifta John och Jennifer Grogan skaffar sig en hund, Marley. Men Marley har inga planer på att snällt foga sig som husdjur och paret Grogan får kämpa med en hund som gör lite som han själv vill, men som till slut kanske kan lära dem något om livet.


Skådespelare: Owen Wilson, Jennifer Aniston, Haley Bennett, Eric Dane, Alan Arkin, Nathan Gamble, Clarke Peters, Marc Macaulay, Sandy Martin, Haley Hudson, Jennifer Wiener, Kathleen Turner.

 

Vad tycker jag: Den är bra, rolig och sorlig. Marley är samma ras som min hund Charlie och jag känner igen att rasen kan vara så där. Jag tkr faktiskt synd om hunden. Men slutet är sorligt. Den får 8/10 av mig.

  

 

  

Av Johanna B - 5 januari 2011 11:43

Into the wild

Regissör: Sean Penn


Handling: 22-årige Christopher McCandless har precis avslutat sina collegestudier och har en lovande framtid inom räckhåll, men istället för att välja en framgångsrik yrkeskarriär bestämmer han sig för att vända sitt priviligerade liv ryggen
och ge sig ut i vildmarken. Det han får uppleva förändrar
honom för alltid. Illurtrerad av en sann berättelse.

 

Skådespelare: Emile Hirsch, Hal Holbrook, Jim Gallien, Marcia Gay Harden, William Hurt, James O'Neill, Malinda McCollum, Jena Malone, Brian H. Dierker, Paul Knauls, Zach Galifianakis, Catherine Keener, Vince Vaughn, Crag Mutsch, Jim Beidler och Kristen Stewart.

 

Vad tycker jag: Den är bra ooch sorlig. Jag tycker själv är den bästa delen när Kristen Stewart. Det jag tycker är värst är att den är sann. Det är så hemskt.

  

Han som det har hänt på riktigt.

  

 

  

Av Johanna B - 5 januari 2011 11:20

Här kommer ett roligt klipp!! Så titta!!

Här kommer en musikvideo och bloopers som jag, Malin, Adina och Kicki gjort. Men Adina har sat ihop allt och så. Titta gärna och säg vad ni tycker. Kvaliten är lite dålig men vi filmade med Adinas mobil.


  

Av Johanna B - 5 januari 2011 11:10

Godmorgon!! <33333


Jag har vart vaken i typ 2 timmar. Jag har läst och vart inne datan bara. Idag blir nog en slappdag. Igår kväll såg jag the Last Song och jag grät och grät. Asså den är jätte sorlig. Jag har märkt att jag gråter mer till filmer när jag är ensam. Det kommer bilder från igår och förr igår senare.

Vad ska ni göra idag?

  

Vad jag är sugen på melon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


  

Av Johanna B - 4 januari 2011 23:10

Jag blogga inte så mycket igår för jag sov hos Malin och Kicki med Adina. På kvällen börjde vi spela in en musikvideo med låten Speak Now av Taylor Swift. Men batteriet på Adinas mobil tog slut så vi kunde inte fortsätta. Efter det fika vi en liten stund och sedan såg vi på into the wild. Den var sorlig men jag var inte på gråt humör så jag grät inte. Malin och Adina grät jätte mycket och jag har ALRDIG sätt Adina gråta så mycket förr. Sedan läste jag, Malin och Adina. På morgonen så spelade vi in slutet av musik videon som Adina ska fixa lite med sedan. Vid 20 över 4 gick jag hem och åt sedan har jag bara slappt. Jag såg på Marley och jag. Den är GRYMT drolig jag satt och grät och grät. Om ni inte sett den MÅSTE ni se den. Aja ska dra. Men första ska ni få ett skojjigt bolibompa klipp.


  

Av Johanna B - 4 januari 2011 22:50

Ja vilket ska man välja då? Man kanske kan ta julafton? Ja julafton var den 24 2010. Jag var hos min kusin och firade med mammas släkt. Först kom man dit ett och åt lunch (julbord). Åt ris a lá malta vid 2. Vid 3 såg man Kalle anka och vid 4 kom jultomten. Jag fick MASSA julklappar!! Typ vid 5 6 så åt man gröt hos min kusin. Efter det åkte man hem.

  

Lillebror får paket av tomten!!


  


Av Johanna B - 3 januari 2011 10:42

   Hej!!


Idag ska jag vara med Mailn, Kicki och Adina. Vi ska gå till biblan, ica och så ska vi spela in Speak Now! Kanske sova och se into the wild? Haha jag vill se den!! kl måste jag mata och gå ut med charlie!

Vad ska ni göra idag?

Stockholm Horse Show 2010!


  

Av Johanna B - 3 januari 2011 10:19

  

Namn:Törst


Författare: Richelle Mead


Handling: Efter två år på rymmen är Rose och Lissa tillbaka på S:t Vladimirs skola - en ganska ovanlig internatskola för unga vampyrer, moroi, och halvvampyrer, dhampirer.
Lugna, eftertänksamma Lissa Dragomir är en moroiprinsessa, en dödlig vampyr med magiska krafter. Hon måste hela tiden skyddas mot de odödliga strigoi, de farligaste och mest blodtörstiga av alla vampyrer.
I hetsiga och rappkäftade Rose Hathaways ådror flyter människoblod och vampyrblod i en kraftfull blandning. Hon är en dhampir, och hon är Lissas bästa vän. De onda strigoi har svurit att Lissa ska bli en av dem, och det är Roses uppgift som beskyddare att försvara Lissa - till varje pris.


Tycker jag: Jag tycker att den är spännande och bra. För att man långtar efter att många saker ska hända men när något gör det så händer det något annat dåligt. Den får 9/10 av mig. Jag rekommenderar den till folk som gillar fantasy eller spännande böcker.


Ni kanske undrar om den här är lika bra som twilight eftersom den här fick 9/10 (Av mig). Men twilight har fått 10000000000000000000000000000000000000000000000000
00000000000000/10.

(Av mig)

  

Översätt

Sök i bloggen

Presentation


Jag heter Johanna och är 13 år. På min blogg bloggar jag om allt mellan himmel och jord. Jag gillar läsa, rida, va med kompisar och mm. Jag ÄLSKAR the Twilight Saga och Dimitri Belikov.

bloggsvar

Omröstning

Vad är roligast att göra på datan??
 Blogga
 Spela spel
 Läsa bloggar
 Se på film
 Bilddagboken.se
 Facebook
 Twitter
 Annat

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

7 besvarade frågor

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards