johannabestabilling

Alla inlägg under september 2011

Av Johanna B - 29 september 2011 17:51

Nu tänkte jag blogga ett snabbt inlägg innan lägret. Idag på sista timmen hade vi no och vår lärare erika att vi någon gång skulle dissikera ett ko öga. Sedan typ ändrade hon sig till att vi skulle se film när någon gjorde det sedan fråga hon om någon absolut inte ville se filmen och jag räckte snabbt som fan upp handen. Haha jag skulle spy om jag satt och titta på sådan film. Någon som dissikerat något djur någon gång?

Av Johanna B - 28 september 2011 21:50

Sådana här naglar skulle jag vilja ha.


Bildkälla

Av Johanna B - 28 september 2011 20:55

Nu är det ONSDAG!! Och det har vart en jävla skit dag. Först hade vi blid och skulle skriva maus till serier som vi skulle rita. Jag tog en sorlig bit ur en bok jag läst men det var tydligen för sorligt så jag blev tvungen att ändra slutet och det blev inte alls bra. Sedan kom jag nyss hem från en hundkurs med Charlie och där gick det SKIIIIIIIIIIIIIIIT!!!!!!!!!!!!!!!!!

Imorgon kväll ska jag på läger men det är ju det att jag ska packa och så ska jag på läger så vi får se om det blir något blogginlägg då. På fredag kanske detinte heller blir något för då kommer jag hem sedan ska jag på kalas men vi får helt enkelt se.

Rio

Av Johanna B - 27 september 2011 19:19

Just nuser man på rio med brorsorna den är faktiskt ganska rolig. Idag i skolan böt vi platser och jag är inte så förtjjust i min... Jag satt perfekt på mi plats. Aja, annars är det typ en vanlig skoldag. Pappa har tagit bort mitt abonemang från iphone så jag kan inte vara inne på internet för tillfället och det är GRYMT irriterande så han får fixa det snart.

Av Johanna B - 25 september 2011 09:18

EnOne piece. Eller ja en ziperall som det är på bilden. Spelar ingen roll om de är one piece eller ziperall bara det är en av dem.

Av Johanna B - 25 september 2011 09:01

Idag ska jag till kyrkan p.g.a konfirmationen. Inte så skojj men jag stod ut förra söndagen jag står ut nu. Efter kyrkan kanske jag går på kyrkkaffet för förra veckan vi gick dit vann vi kaffe. Haha men annars tror jag mest att jag kommer slappa.

På min födelsedag förra året då jag fick min kamera.

Av Johanna B - 24 september 2011 19:33


 

Av Johanna B - 24 september 2011 10:17

Igår kväll så såg jag en vampyrs bekännelse på 1:an. Det ändå jag har att säga om filmen är att den är URUSEL!!!!! Jag tänkte byta kanal flera gånger men jag hade redan bestämt innan att jag skulle se hela och slutet är det värsta. Så jag rekommenderar inte denna film.



Översätt

Sök i bloggen

Presentation


Jag heter Johanna och är 13 år. På min blogg bloggar jag om allt mellan himmel och jord. Jag gillar läsa, rida, va med kompisar och mm. Jag ÄLSKAR the Twilight Saga och Dimitri Belikov.

bloggsvar

Omröstning

Vad är roligast att göra på datan??
 Blogga
 Spela spel
 Läsa bloggar
 Se på film
 Bilddagboken.se
 Facebook
 Twitter
 Annat

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

7 besvarade frågor

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards