johannabestabilling

Alla inlägg under december 2010

Av Johanna B - 31 december 2010 21:42

I miss you, but you have forgetten about me
I want you, but you have another girl
I need you, but you don't need me
I'm weak, but I'm going to be strong
I want to be rech you, but it's too hard
I'd like you to see what we had, but you ran away
I love you, but you don't deserve that.

 

Såg denna i en Frida tidning och den stämmde på mig. Jag vill byta blogg till blogspot men jag vet inte. Vad tkr ni? Nu är det bara 2 timmar och en kvart kvar tills det blir nytt år. LÄNGTAR!!!!! <33

 

  

Av Johanna B - 31 december 2010 18:13

Snart är 2010 över och mitt nyårslöfte är att jag ska sluta vara så lätt irriterad.

Idag så har jag vart ute på en timmes promenad med mamma och Charlie. Jag har åkt ner till ica och handla med mma och hon var så snäll att hon köpte en Frida till mig. Annars har jag bara slapppat. Jag har precis ätit förrätt och varmrätt.

Ska ni ha nyårslöfte? Vad isf?

  


  

Av Johanna B - 31 december 2010 00:33

Hej!


Förlåt att jag inte bloggat så mkt men i onsdags så hann jag inte blogg före bio:n och efter så sov jag hos Veronica. Men iaf ja som jag skrev i onsdags så jag jag och Veronica på Narnia. Den var bra men slutet var sorligt. Sedan åkte vi till mig var hos mig i någon timme sedan drog vi till Veronica så sov jag där. Vi satt uppe typ hela natten och fota. Sedan vakande båda kl.10.00 typ kvart i elva åt vi frukost sedan gick vi ut hoppade i snön och fota. När vi kom in pysslade vi, fotade och slappa. Jag åkte hem fem i fyra och åt pannkakor. Sedan redigerade några bilder. Och sedan åkte man på kalas för att mosters man fyller år. Det var skojj det var jag, mina småbröder och vuxna. Så jag läste och spela nitendo. Men iaf idag efter jag sovit ska jag slappa kanske. Nu ska jag se på the Last Song eller Remember Me.

  

En exempel bild på min data, den var riktigt  snygg.


  

Av Johanna B - 31 december 2010 00:03

Jag vet inte riktigt vad mitt favorit minne är men jag kan skriva om ett av dem bästa är iaf. Det var när jag och Adina fått reda på att vi båda skulle få något. Sedan kom Malin, Kicki, Katrin och hämta Adina sedan åkte dem och hämta mig och mamma. Jag tror vi alla (jag, Kicki, Malin och Adina) var nervösa för vi visste inte vart vi skulle. Men medan vi åkte bil så "RÅKADE" jag och MAlin titta i Katrins (Malin och Kickis mamma) väska och då hittade vi några papper där det stod globen. Så då började vi ana något och när vi såg att dem skrev in stockholm på gps:en då fick vi dem bekräftade. När vi kom fram till stockholm parkerade vi bilen och gick till McDonalds och åt. Sedan gick vi till globen och gick runt och titta på saker folk sålde och det var Verkligen kaos. Men när vi tittat klart så satte vi oss ner. Efter vi suttit ett tag kom mamma och Katrin så då gick vi in och tog våra platser i globen. Vi satt högst upp och vi hade inga bredvid oss eller nedan för oss. När allt börja så satt vi titta tog blider. Det var väldigt kul. (Oj hehe jag glömde berätta vad vi tittade på, vi tittade på Stockholm Horse Show.) Vilket var väldigt kul. I pausen så gick och träffa Safura och såklart var jag modigast och frågade om vi fick ta bild med henne. Efter det forsatte vi titta. När det var slut åkte vi hem och den dan var något jag skulle komma ihåg för evigt för det var fett najs.

  

Lite suddig bild!! Men den är från Horse Showen.


  

Av Johanna B - 31 december 2010 00:00

Ja, min första kyss. Asså när man lekte puss-leken ränkas inte va? Okej, eh... ja jag tror min första kyss var med en kille som heter Pontus och var också min första pojkvän. Ja det är väl det ända att skriva här så det får duga.

  

Ashley Greene och en gamal pojkvän.


  

Av Johanna B - 30 december 2010 23:27

   Ja det får bli två st Day sak idag för jag kunde inte blogga igår. Senare får ni veta. Ja, mina drömmar. Menar dem drömmar att man vill ska hända. Ja det är väl att jag sk att träffa ALLA i the Twilight Saga. Sedan bli erbjuden att få spela Renesmee i boken som kommer efter Breaking Dawn. Fast det har inte kommit och kommer inte någon sådan bok. Synd men om dem menar drömmar man drömmer när man sover så är det typ samma sak och jag blir bästa vän med kristen Stewart. Ja det är väl det.


  

Av Johanna B - 30 december 2010 23:27

   Ja det får bli två st Day sak idag för jag kunde inte blogga igår. Senare får ni veta. Ja, mina drömmar. Menar dem drömmar att man vill ska hända. Ja det är väl att jag sk att träffa ALLA i the Twilight Saga. Sedan bli erbjuden att få spela Renesmee i boken som kommer efter Breaking Dawn. Fast det har inte kommit och kommer inte någon sådan bok. Synd men om dem menar drömmar man drömmer när man sover så är det typ samma sak och jag blir bästa vän med kristen Stewart. Ja det är väl det.


  

Av Johanna B - 29 december 2010 00:29

God natt alla!! Jag ska sova nu så jag orkar upp och inte somnar på biografen. Haha, jag har precis sett torsdagens avsnitt av Vampire´s diares. Den var spännande och sorligt. Så nu längtar jag till på torsdag. Hahah, jag e flum och SKIT trött. Men god natt!


  

Översätt

Sök i bloggen

Presentation


Jag heter Johanna och är 13 år. På min blogg bloggar jag om allt mellan himmel och jord. Jag gillar läsa, rida, va med kompisar och mm. Jag ÄLSKAR the Twilight Saga och Dimitri Belikov.

bloggsvar

Omröstning

Vad är roligast att göra på datan??
 Blogga
 Spela spel
 Läsa bloggar
 Se på film
 Bilddagboken.se
 Facebook
 Twitter
 Annat

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

7 besvarade frågor

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards