johannabestabilling

Alla inlägg under augusti 2010

Av Johanna B - 31 augusti 2010 21:24

Rösta på allt som har med Eclipse att göra!! :D

 

http://insidemovies.moviefone.com/2010/08/30/end-of-summer-movies-poll-2010/

 

  

Av Johanna B - 31 augusti 2010 21:24

Rösta på allt som har med Eclipse att göra!! :D

 

http://insidemovies.moviefone.com/2010/08/30/end-of-summer-movies-poll-2010/

 

  

Av Johanna B - 31 augusti 2010 20:51

Dagens blogg blir...

Adina (http://erikzzonz.blogspot.com/)

 

Hon skriver lite om sitt liv och lägger ofta ut videokilpp. En väldigt rolig blogg. Besök, kommentera o följ.

 

     

Av Johanna B - 31 augusti 2010 18:23

Hej... 8)

 

Idag har det vart en vanlig tråkig vardag. Men en sak va bra jag slapp spanskan läraren var sjuk, det här kan låta lite själviskt men jag hoppas hon är sjuk på torsdag också för då slipper vi förhöret. En sak jag VERKLIGEN inte gilla med den här dan va idrotten. För jag hade JÄTTE ONT efter det jag har mindre ont just nu. Men jag hade jätte ont när jag skulle på lunch efter idrotten. Jag pressade mig själv för mkt. Har precis vart ute med hunden men han ville inte gå! Så vi gick inte långt, jag ska kanske börja springa eljuspåret helst engång i veckan. Men jag har ingen att springa med. Just nu sitte jag framför en varmbrasa o ska titta på bloggar sen om jag hittar kläder jag vill ha på olika sidor.

Dagens outfit:

rödsvart randig tröja (H&M 100:-)

jeans leggins (H&M 129)

 

Jag utser dagens blogg om ett tag, så ni kan förtfarande anmäla er kommentera bara "Jag är med".

 

     

Av Johanna B - 30 augusti 2010 21:22

Hej alla...

 

Jag tänkte att vi startar dagens blogg för imorgon nu!!

Så avgör jag det imorgon!! Kommentera "jag är med" om ni är med!!

 

  

Av Johanna B - 30 augusti 2010 20:32

Hej... =)

 

Idag har vi haft en vanlig skoldag sista timmen had vi Elevens val o där var en tjej som heter Seniab (stavning) o hon pratade. Jag vet att jag ockaså kan prata mkt o så men jag hoppas inte jag är lika irriteande som henne. Vi fick också vet om 2 veckor o 3 dagar ska vi ha "skolval" alla mellan 7-9 ska få rösta på ett parti sen kommer dem visa resultatet när dem ränkat dem röster man beslutar efter typ. Men sen när jag kom hem så åt jag nudlar sen åkte jag o red. Jag red Flingan, har aldrig ridit henne förr. Jenny sa att hon springer väldigt snabbt. När jag börja rida så skritta vi då gick det snabbt för att va skritt sen trava vi då tänkte jag att jag inte vill testa hennes galopp. Den borde gå snabbt.

 

Men iaf dagens outfit:

svartröd randig tröja (H&M 100:-)

jeans leggins (H&M 129:-)

 

     

Av Johanna B - 29 augusti 2010 20:32

Hejsan!

 

Det blev ingen Vampires sugs men jag ska se den någon annan gång!!

 

  

Av Johanna B - 29 augusti 2010 19:04

Hej alla... <333

 

Idag vakna jag 08.30, då fick jag bråttom för jag skulle byta om, blogga o vara i hallen kl 09.15 Sen tränade jag små barn o efter det hade jag en kvart på mig att äta innan jag skulle träna. När jag kom hem igen tog jag en LÅNG dusch o satte mig vid datan. Jag har precis ätit brända köttbuller o överkokta makaroner Hampus o Markus sa att du kunde laga maten men jag kunde ha gjort det bättre. Jag kanske ska se på vampires sucks nu. Vi får se hur jag gör!!

 

Men jag ska va snäll o ge er en bild:

Jag bjuder på bilden!!

Om ni vet ur man lägger in videoklipp på bloggplatsen säg till då!! dx

 

     

Översätt

Sök i bloggen

Presentation


Jag heter Johanna och är 13 år. På min blogg bloggar jag om allt mellan himmel och jord. Jag gillar läsa, rida, va med kompisar och mm. Jag ÄLSKAR the Twilight Saga och Dimitri Belikov.

bloggsvar

Omröstning

Vad är roligast att göra på datan??
 Blogga
 Spela spel
 Läsa bloggar
 Se på film
 Bilddagboken.se
 Facebook
 Twitter
 Annat

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Augusti 2010 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

7 besvarade frågor

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards