johannabestabilling

Alla inlägg under september 2010

Av Johanna B - 30 september 2010 16:02

Hejsan hoppsan!!

 

Det här är nog mitt sista blogginlägg tills imorgon eftermiddag. För jag är barnvakt just nu sen ska jag packa o äta sen dra. Imorgon ska jag, Adina, Malin o Kicki till stan men vi kommer inte vara där länge. För vi tre tiden skulle rida så. Men jag ska ta många blider. Jag ska titta på Malins ridning i kväll också. Så det blir lite bilder. Ni ska få se tröjan jag köpte i söndags. Sen ska jag viosa bild på kändisen vi träffa. Nu kom mamma hem så jag måste dra.

Jag minns inte vad han heter!!

 

Den här flätan gjorde Matilda på matten på mig. 

Den här tröjan köpte jag i söndagen den är AS snygg.  


  

Av Johanna B - 29 september 2010 16:40

hata min data!! Jag skulle bloggat tidigare men datan har ju viru så den är dum i "huvudet" nu. Men idag var en vanlig torsdag. Sen kom jag hem jag borde plugga men jag plugga bara på läxan till i morgon. Aja jag har inte så mkt att skriva men jag tror det kommer mer blogginlägg idag. Men sen ska jag ut o springa med Malin, adina o kanske Kicki. På fredag ska jag till stan med dem, det blir skojj.

Jag ska stänga av datan nu o läsa lite!!

  

Gillar bilden!!


  

Av Johanna B - 28 september 2010 20:47

Ja Welcome to the Rileys kommer på bio till Sverige o antaglien dvd!! Datum är inte bestämt än men i början av nästa år. Nån som vill gå med mig? Jag ger er en bild på den.

  

Ni som tkr den verkar dålig titta på trailern.

Visst verkar den bra!!


  

Av Johanna B - 28 september 2010 19:46

Hej alla!!

 

Idag var nästan en vanlig skoldag, vi hade en vikarie ist för Håkan. Han heter Stefan. Det var as kul andra o sista lektionen hade vi honom. Andra lektionen blev han super irriterad på Axel. För Axel påpeka varje gång Stefan svärde o han sa ba:

"Ni får gå fem minuter tidigare får ni gå." Men när det var tre minuter kvar av lektionen så sa han att vi inte fick gå men vi brydde oss inte när det var 2minuter kvar o vi sa du lovade att vi skulle få gå 5min tidigare. Men han bara sa men då kunde ni gått då da. Sista lektionen då hade vi ju honom också. Men den var super seg. SO=BLÄ!!! Håller nån med mig? Vi har historia. När jag kom hem pluggade jag såg på tv. Men nu sitter jag o ser på Idol. Vilka hejar ni på? Jag hejar på Alice o Emil o båda är med idag. Men jag kommer inte se hela idag. Jag sitter o äter o dricker något också ni ska få bilder på vad.

syns inte så bra jag vet men iaf jag dricker varm oboy med grädde o äter två plommon. Gottgott! ni ska få se hur jag "ser ut" just nu.

Såhär och...

 

såhär. MUMS säger jag bara.

Jag tittade på min gamla blogg dem sista 20 inläggen var det bara text. BLÄ säger jag. Det ska va bilder dem andra inläggen innan var det nästan minsta en bild i varje. Det är mer skojj och det får inte vara för mkt text. Ge gärna feedback om hur jag bloggar o vad jag kan förbättra. Nu ska ni få två roliga bilder.

  

Den är rolig men det kommer en ännu roligare.

  

Den här är riktig rolig.

 

  

Av Johanna B - 27 september 2010 20:41

   Hejhop!!

 

Förlåt att jag inte bloggat på några dagar men jag har inte så mkt tid och vissa inlägg publicaras det inte. Men aja idag har det vart en vanlig måndag. Sista timmen hade vi elevens val då fick vi se på Twilight men vi såg inte på hela så vi ska forsätta se på onsdag. Sen så på måndag kanske vi ska se på en annan film. Det blir mkt film nu, det är skojj. Och sen hade jag ridning, jag hoppades på att få Milla eller Flingan. Men det brukar vara dem jag vill ha för dem är mina favvohästar. Jag fick Flingan o så red vi ut, det var skojj. När vi skulle trava så var det jätte  långt med bara gräs o då vill hon galoppera men Jennie(Malin o Adina visst är jag duktig jag skrev ie o inte y.) stod brevid mig så hon fick aldrig chansen att galoppera!! Det var skönt!!! Jag frös om händerna mamma sa sätt på dig vantar men jag gjorde inte det fast jag borde ha gjort det. Jag bjuder såklart på en bild som jag brukar.

Den här är fin men jag vet inte vem som gjort den! <3333

 

  

Av Johanna B - 25 september 2010 09:44

Hej!!

 

Detta är mitt 94 inlägg snart 100 så man kanske ska fira snart!!

 

Sötisarna Kicki o Adina!!!  ;)

 

  

Av Johanna B - 25 september 2010 09:24

JA, jag blev veckans Twi-fan på http://thetwilightsagaa.blogg.se/. Där blev jag länkad hit o en av mina twilight bloggar. Så just därför länkar jag till den andra http://thetwilightsagaalover.blogspot.com/!!

 

     

Av Johanna B - 25 september 2010 09:07

Hejhop!! 8)

 

Förlåt att jag inte blogga igår men jag orkade inte o så mitt fula virus är såååå hatad!!!!! Men aja kvällen va kul, badade med Veronica!!! Sen när jag kom hem så såg jag på idol o sen Smallville!!! En väldigt bra kväll alltså men snart måste jag se Vampires sucks! =) Men aja idag ska man på 60 års kalas. Annars bara vara hemma!!! Men aja jag bjuder på en bild!!

  

Ni MÅSTE bli bättre på att kommentera!!

 

  

Översätt

Sök i bloggen

Presentation


Jag heter Johanna och är 13 år. På min blogg bloggar jag om allt mellan himmel och jord. Jag gillar läsa, rida, va med kompisar och mm. Jag ÄLSKAR the Twilight Saga och Dimitri Belikov.

bloggsvar

Omröstning

Vad är roligast att göra på datan??
 Blogga
 Spela spel
 Läsa bloggar
 Se på film
 Bilddagboken.se
 Facebook
 Twitter
 Annat

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

7 besvarade frågor

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards