johannabestabilling

Alla inlägg den 2 januari 2011

Av Johanna B - 2 januari 2011 18:28

Idag så har jag vart heem softat, men vid typ tre? Så drog jag till Malin och Kicki. När jag kom till dem så satt vi en LITEN stund vid datan. Efter det gick jag och Kicki ut. Sedan efter en stund kom Malin ut och Adina kom.Då skörde vi spark till en liten snökulle. Först körde vi herren på täppan Malin var nog bäst Adina tittade på. Men jag och Kicki tog över där uppe då körde vi snö krig. Jag och Kicki mot Malin och Adina. Fast Adina gjorde inget, när vi kom in så gjorde vi inget speciellt. Förutom att Kicki var jätte elak och pata om andra boken i serien vampire academy. Jag e på första boken, jag tycker om Mason och jag är rädd att något farligt händer honom i andra boken. Nu ska jag läsa några bloggar och sedan se på Huset Anubis sedan ska jag läsa Törst. Jag rekomenderar den, den är första boken i vampire academy.

  

Sötaste av alla är hon!!!


  

Av Johanna B - 2 januari 2011 12:09

Idag kommer det vara slappdag och om jag får pengar av pappsen så kan jag gå ner och köpa godis eftersom ica va stängt igår. hoppas för jag är JÄTTE godis sugen. Oliver och mamma är i globen och ser på diseny on ice med min lilla kusin Tindra och hennes mamma Veronica.

  


  

Av Johanna B - 2 januari 2011 00:40

Ja jag tror det betyder något du ångrar. Så ja det är väl DEN kompisen jag svikit och alla dumma saker ja gjort. för det finns massa saker jag ångrat från 2010. Jag ångrar t.ex att jag inte försökte komma till fan event. Så det var lite saker jag ångrar.


  

Översätt

Sök i bloggen

Presentation


Jag heter Johanna och är 13 år. På min blogg bloggar jag om allt mellan himmel och jord. Jag gillar läsa, rida, va med kompisar och mm. Jag ÄLSKAR the Twilight Saga och Dimitri Belikov.

bloggsvar

Omröstning

Vad är roligast att göra på datan??
 Blogga
 Spela spel
 Läsa bloggar
 Se på film
 Bilddagboken.se
 Facebook
 Twitter
 Annat

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

7 besvarade frågor

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards