johannabestabilling

Alla inlägg den 14 januari 2011

Av Johanna B - 14 januari 2011 23:04

Ja såg nyss på let's dance jag tycker inte det var rätt som åkte ut. Jag tyckte waise kunde åka. Tycker ni att det var rätt som åkte ut? Vem tycker ni ska vinna?

  


  

Av Johanna B - 14 januari 2011 22:40

Ja, jag vet inte riktigt kanske när jag såg New moon första gången om jag inte tagit det. Det var underbart!! Först var det skola efter det så var det hem göra läxor göra i ordning sig och sedan hämtade Adina och hennes pappa mig, tror jag? Då åkte vi inte till uppsala och åt på en italiensk resturang och Adinas pappa betala. Adinas pappa hade någon kommpis där också. När vi ätit klart satt dem och prata så vi gick runt i affärerna vi gick till Jamjam där jag köpte godis. Efter det gick vi till en smyckesbutik och pratade lite så jag tror dem om jobbade där tyckte vi var konstiga. Efter det åkte vi till bion och såg NEW MOON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  

Vi inne på jamjam.


Jag kanske kommer blogga väldigt dåligt nu i ett tag för att skolan kör slut på mig jag orkar typ inget annat längre, jag mår dåligt fysiskt för jag kan bara helt plötsligt få jätte ont i magen lite då och då och så mår jag dåligt psykiskt och det är för att min gerbil (ökenråtta) Mona hennes kompis dog ju i maj förra året ovh nu så tror jag att hennes tid också är slut snart för hon kan ligga och skaka utan att göra något annat i bland. Massa sådannt och så, så min blogg tid kommer jag försöka lägga ner på henne så jag hoppas ni förstår men jag ska försöka blogg så gått det går.


  

Översätt

Sök i bloggen

Presentation


Jag heter Johanna och är 13 år. På min blogg bloggar jag om allt mellan himmel och jord. Jag gillar läsa, rida, va med kompisar och mm. Jag ÄLSKAR the Twilight Saga och Dimitri Belikov.

bloggsvar

Omröstning

Vad är roligast att göra på datan??
 Blogga
 Spela spel
 Läsa bloggar
 Se på film
 Bilddagboken.se
 Facebook
 Twitter
 Annat

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

7 besvarade frågor

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards