johannabestabilling

Alla inlägg under januari 2011

Av Johanna B - 30 januari 2011 17:31

Ja nu är jag väl klar med alla tävlingar haha. Jag kan väl börja med att berätta om festen igår kväll. Ja nästan när man kom var det mat. Det fanns paj och pizza, jag åt pizza. Efter det var det efterrät men jag åt inte för jag äter inte prinsses tårta. Efter det var jag lite med Elin och hennes kompis sen gick jag och lekte med Tindra för hon ville det. Typ vid 22.00 - 23.30 så börja det riktiga festande men vi åkte hem redan 23. För Casper var trött. Så är det när man har småbröder. Men idag så var jag på gymnastiken och vi fick en till ungledare hon heter Gabriella. Hon var jätte trevlig och rolig. Efter det skulle jag se Panic room men det gick inte. Så jag var ute och sprang med Malin och Kicki.


  

Av Johanna B - 30 januari 2011 16:58

Jag tävlar hos Millah om ett par handskar i valfri färg från Frostproof.se.

  

(Ni kan klicka på bilden för att komma till tävlingen.)


  

Av Johanna B - 30 januari 2011 16:25

Jag tävlar hos Millah om en blixtlampa med hjärtan från Mysweethome.se.

  

(Ni kan klicka på bilden för att komma till tävlingen!)


  

Av Johanna B - 30 januari 2011 16:03

Jag tävlar hos Millah om en halsduk från Moodsofmany.se.

  

(Ni kan klicka på bilden för att komma till tävlingen.)

 

  

Av Johanna B - 30 januari 2011 13:53

Jag tävlar hos Millah om ett nyckelskåp från Dittnyarum.se.

  

(Du kan klicka på bilden för att komma till tävlingen!)


  

Av Johanna B - 30 januari 2011 00:42

Jag tävlar hos Millah om ett par leopardmönstrade strumpbyxor från Detailsonline.se.

  

(Ni kan klicka på bilden för att komma till tävlingen.)


  

Av Johanna B - 29 januari 2011 23:53

Jag tävlar hos Millah om ett paket med skönhetsprodukter från Eilas.se.

  

(Ni kan klicka på bilden för att komma till tävlings sidan.)


  

Av Johanna B - 29 januari 2011 16:32

Jag tävlar hos Millah om valfria presenter för 500:- från Giftstore.se.

  

(Du kan klicka på länken för att komma till tävlingen)


  

Översätt

Sök i bloggen

Presentation


Jag heter Johanna och är 13 år. På min blogg bloggar jag om allt mellan himmel och jord. Jag gillar läsa, rida, va med kompisar och mm. Jag ÄLSKAR the Twilight Saga och Dimitri Belikov.

bloggsvar

Omröstning

Vad är roligast att göra på datan??
 Blogga
 Spela spel
 Läsa bloggar
 Se på film
 Bilddagboken.se
 Facebook
 Twitter
 Annat

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

7 besvarade frågor

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards