johannabestabilling

Alla inlägg den 22 januari 2011

Av Johanna B - 22 januari 2011 21:52

Nu är jag hemma från stan (uppsala). Eller jag för typ en timme och 25 minuter sedan da. Det har vart jätte roligt för vi har gått runt och titta i affärer. Men jag är trött just nu och ser på panic room med Kristen Stewart. Den började 21.00 så jag kan inte se hela men jag har spelat in den för den går på onsdag 23.20 på tv4 film. Men nu byter mamma knal. Aja, jag skriver mer om idag imorgon och då får ni bilder och så. Ni får också en reccension då. Jag har iaf köpt en snygg tröja och en tidning!! Som sagt bilder kommer imorgon.

  

Detta är jag just nu!


  

Av Johanna B - 22 januari 2011 10:49

Godmorgon!!


Idag ska jag, Malin, Adina och Kicki om det finns biljetter kvar vilket vi får hoppas. LÄNGTAR!! Jag ska snart gå till Malin och Kicki så vi kan åke till uppsala!!

  

Det här är jag just nu! Det är en rörelse bild funkar den?

  

Den här är rolig tycker jag!! Detta är också en rörelse bild funkar den?

     Klicka HÄR och rösta på Kristen!!

Aja, ska dra nu ses!!


  

Översätt

Sök i bloggen

Presentation


Jag heter Johanna och är 13 år. På min blogg bloggar jag om allt mellan himmel och jord. Jag gillar läsa, rida, va med kompisar och mm. Jag ÄLSKAR the Twilight Saga och Dimitri Belikov.

bloggsvar

Omröstning

Vad är roligast att göra på datan??
 Blogga
 Spela spel
 Läsa bloggar
 Se på film
 Bilddagboken.se
 Facebook
 Twitter
 Annat

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

7 besvarade frågor

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards