johannabestabilling

Alla inlägg den 5 januari 2011

Av Johanna B - 5 januari 2011 12:44

the Last Song

Regissör: Julie Anne Robinson


Handling: Ronnie Miller (Miley Cyrus) är förbannad på sin pappa för att han flyttade ifrån henne och hennes bror när föräldrarna skildes. Hon visar sin ilska genom att bete sig odrägligt och hänga med "fel" kompisar. Men nu tvingas hon bo en hel sommar hos sin pappa i en liten kuststad i södern! Ronnies bror kunde inte vara gladare över att spendera tid med sin pappa men tyvärr förstör Ronnie stämningen med sitt tjurande. Tack vare några sköldpaddsägg träffar hon Will som lyckas få henne glad igen. Hon hittar tillbaka till sin pappa men då kommer nya motgångar för Ronnie...


Skådespelare: Miley cyrus, Greg kinnear, Liam hemsworth, Kelly Preston, m fl

  


  

Av Johanna B - 5 januari 2011 12:11

Marley och jag

Manus: Scott Frank, Don Roos


Handling: Nygifta John och Jennifer Grogan skaffar sig en hund, Marley. Men Marley har inga planer på att snällt foga sig som husdjur och paret Grogan får kämpa med en hund som gör lite som han själv vill, men som till slut kanske kan lära dem något om livet.


Skådespelare: Owen Wilson, Jennifer Aniston, Haley Bennett, Eric Dane, Alan Arkin, Nathan Gamble, Clarke Peters, Marc Macaulay, Sandy Martin, Haley Hudson, Jennifer Wiener, Kathleen Turner.

 

Vad tycker jag: Den är bra, rolig och sorlig. Marley är samma ras som min hund Charlie och jag känner igen att rasen kan vara så där. Jag tkr faktiskt synd om hunden. Men slutet är sorligt. Den får 8/10 av mig.

  

 

  

Av Johanna B - 5 januari 2011 11:43

Into the wild

Regissör: Sean Penn


Handling: 22-årige Christopher McCandless har precis avslutat sina collegestudier och har en lovande framtid inom räckhåll, men istället för att välja en framgångsrik yrkeskarriär bestämmer han sig för att vända sitt priviligerade liv ryggen
och ge sig ut i vildmarken. Det han får uppleva förändrar
honom för alltid. Illurtrerad av en sann berättelse.

 

Skådespelare: Emile Hirsch, Hal Holbrook, Jim Gallien, Marcia Gay Harden, William Hurt, James O'Neill, Malinda McCollum, Jena Malone, Brian H. Dierker, Paul Knauls, Zach Galifianakis, Catherine Keener, Vince Vaughn, Crag Mutsch, Jim Beidler och Kristen Stewart.

 

Vad tycker jag: Den är bra ooch sorlig. Jag tycker själv är den bästa delen när Kristen Stewart. Det jag tycker är värst är att den är sann. Det är så hemskt.

  

Han som det har hänt på riktigt.

  

 

  

Av Johanna B - 5 januari 2011 11:20

Här kommer ett roligt klipp!! Så titta!!

Här kommer en musikvideo och bloopers som jag, Malin, Adina och Kicki gjort. Men Adina har sat ihop allt och så. Titta gärna och säg vad ni tycker. Kvaliten är lite dålig men vi filmade med Adinas mobil.


  

Av Johanna B - 5 januari 2011 11:10

Godmorgon!! <33333


Jag har vart vaken i typ 2 timmar. Jag har läst och vart inne datan bara. Idag blir nog en slappdag. Igår kväll såg jag the Last Song och jag grät och grät. Asså den är jätte sorlig. Jag har märkt att jag gråter mer till filmer när jag är ensam. Det kommer bilder från igår och förr igår senare.

Vad ska ni göra idag?

  

Vad jag är sugen på melon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


  

Översätt

Sök i bloggen

Presentation


Jag heter Johanna och är 13 år. På min blogg bloggar jag om allt mellan himmel och jord. Jag gillar läsa, rida, va med kompisar och mm. Jag ÄLSKAR the Twilight Saga och Dimitri Belikov.

bloggsvar

Omröstning

Vad är roligast att göra på datan??
 Blogga
 Spela spel
 Läsa bloggar
 Se på film
 Bilddagboken.se
 Facebook
 Twitter
 Annat

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

7 besvarade frågor

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards