johannabestabilling

Alla inlägg under januari 2011

Av Johanna B - 28 januari 2011 21:35

Jag ska någon gåg när jag årkar se på People's choice arwards. För den kvällen/natten den var jag jätte trött så jag somna till flera gånger. HÄR kan man se hela People's choice arwards. Jag spelar Mario på Nitendo och jag har typ blivit beroende. Hehe. Nu ska jag forsätta spela.


  

Av Johanna B - 28 januari 2011 21:28

 

Hitta denna bild Adinas blogg! Snygga naglar va?

 

  

Av Johanna B - 28 januari 2011 21:13

Jag är med i en tävling hos Sandra o Josephine om att vinna smycken! Bli med ni också. Tryck på länken eller bilden för att komma till tävlingen.

  


  

Av Johanna B - 28 januari 2011 19:27

      Hej på er!


Idag var det en vanlig fredag. Just nu sitter man och äter godia mums! Vad gör ni nu? Igår fick jag en tröja mamma beställt och ett par ridbyxor gör mamma var inne i stan. Det kommer biler strax!

 Denna tröja hade mamma beställt till mig. Vad tycks?    

Dem är ridbyxorna mamma köpte. Om ni ser... Vad tycks?

Lillebror gjorde kattöron på dagis idag ! HAHA

ME!!

                                            

Här kommer lite bilder! Det är jag och Malin som är fotografer!

Hoppas ni är nöjda nu för det här tog typ en timme!

Av Johanna B - 26 januari 2011 20:26

Lördagen 22 Januari

  

Då åkte jag, Malin, Adina och Kicki till stan för att se på "Welcome to the Rileys". Först när vi kom till stan gick vi in på någon pysselaffär där Adina köpte pyssel till någon Taylor Swift-sak. Efter det drog vi till bion och köpte biljetter  efter det drog vi och köpte godis. MUMS!! Sedan drog vi till en massa klädaffärer och så åt vi på Mcdonalds. Efter det så gick vi i några affärer till. Sedan drog vi till bion och såg "Welcome to the Rileys". Reccension om den kommer lite senare. Dem kanske inte är i ordning menmen...

 

Den här bilden är från idrotten igår.  

Jag öpte en sådan som Malin har på sig.  Malin och Kicki.  Kicki och Malin  Adina sötnosen  Guuud va vi är snygga i dem hattarna!! (Kicki är fin i den men inte jag)  Kicki köpye den hon har på bilden.  <3  Malin gullunge  Jag och Malin med vita linnen  Snyggt va?  KRISTEN!!  Kicki och affischen!  Malin, Adina och affischen    

Jag och affischen!

 

Så nu har jag hållt va jag lovat puss på er!


  

Av Johanna B - 26 januari 2011 19:23

Hejhej!!


Idag var typ som en vanlig skoldag förutom att Håkan var sjuk idag så vi fick ha Bosse. Men det gjorde inget. Efter skolan har jag pluggat  och fixat lite i mitt rum. Just nu ser man på "I rymnden finns inga känslor". Mamma hade beställt den och den kom idag. Jag LOVAR att skirva om i lördags idag. Jag har skaffat bloglovin. Det är väl okej... Jag förstår mig inte riktigt på det men det e okej.

Rösta HÄR Rob är nominerad till "Man You'd Trade Your Husband For, Kristen och Rob är nominerade till "Sexiest Onscreen Chemistry", Rob, Taylor, Kellan och Xavier blev nominerade till "Hottest 'Eclipse' Hunk", 'Twilight' blev nominerad till "Movie Franchise We Wish Would Never End"och Taylor Swift blev nominerad till "Female Star You Want As Your BFF". Så RÖSTA!

  

Haha!!!


  

Av Johanna B - 25 januari 2011 10:20

hej på er Jag har precis kommit in för brandalarmet gick det var kallt ute

 
Av Johanna B - 24 januari 2011 21:00

Ja hej på er!!


Jag orkade inte blogga igår och nu hinner jag bara slänga in ett inlägg sedan ska jag läsa. Jag har mobilbloggat två gånger idag, jag önskar ska att det bara kosta som ett vanligt sms. Aja idag så var det vanlig skoldag typ. Haha som en vanlig matte timme var det också alltså lite jobbande mycket pratande. Efter det så blev det hem och göra iordning sig för ridningen. När jag kom till ridningen så fick jag veta att dem avlivat Fidde... Det var synd men han var sjuk så. Jenny kunde inte vara med idag på ridningen så vi fick ha Fredrik ist. Men det gick bra.

  

Fidde!! <3


  

Översätt

Sök i bloggen

Presentation


Jag heter Johanna och är 13 år. På min blogg bloggar jag om allt mellan himmel och jord. Jag gillar läsa, rida, va med kompisar och mm. Jag ÄLSKAR the Twilight Saga och Dimitri Belikov.

bloggsvar

Omröstning

Vad är roligast att göra på datan??
 Blogga
 Spela spel
 Läsa bloggar
 Se på film
 Bilddagboken.se
 Facebook
 Twitter
 Annat

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

7 besvarade frågor

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards