johannabestabilling

Alla inlägg under juli 2011

Av Johanna B - 31 juli 2011 22:50

(Vet att min webbkamera är SÄMST!) Sitter och ser på skilda världar och äter lite kvälls havregryngröt. Mums!


 

Av Johanna B - 31 juli 2011 22:26

Ett kamerastativ och ett undervattenshus till min kamera.


 

Av Johanna B - 31 juli 2011 20:37

Nu kommer bilderna från semestern fast dem är inte så många.

Man blir ju välkommen när man ser en stor skylt :)

När vi kom in så var Skara Sommarland ekorren. Haha Oliver och ekorren kramas.

Oliver efter suttit i bil i 4 timmar.

Vi hyrde en skrinda.


Vi åkte en sådan som man åker ner för en backe och det stänker.

Haha, ja ni ser ju hur mycket det stänkte.

Och efter var man lagom blöt.

Vi såg på en teater med akrobater, han stod minst 40 meter i luften och stod på händer och föll.

Det var han här som föll och ni måste hålla med att han är lite het haha.

Älskade mamma!


Självklart är jag nummer 13.

När vi kom till Gränna gick vi till stranden och jag tog den här bilden.


Vår utsikt från stugan.

Casper och Oliver körde fyrhjuling när vi åkte båt till Visingsö.

jag och Hampus åkte någon slags cross haha.

Vi åkte häst och vagn. Den till vänster hete Dunder och den till höger heter Balder.

Tjejen som körde var jätte snäll, vi satt och prata och sedan fick jag testa köra. Första gången JÄTTE roligt.

Vi titta på ruiner.

På kvällarna spelade jag, mamma och Hampus kort.

Såhär såg utsikten ut.

Den här köpte jag, nu har jag alla twilight böckerna.

Mamma köpte solbrillor till mig.

Jag köpte den här tröjan på Gina.

Jag köpte den här från Gina, jag har ett blått men jag köpte ett orange nu.

Mamma köpte hårsnoddar till mig.

Jag fick också en ny bikini.

Jag fick polkgrisar.

Och så fick jag ett halsband som det stod Johanna på.


 

Av Johanna B - 31 juli 2011 19:31

Idag har bara vart en slappdag. Förlåt att jag inte la upp videorna och bilderna igår.

Jag ska snart ladda upp bilderna och videorna ska jag ladda upp när jag sett klart på "Skilda världar". Haha, jag är galen i serier. Förr när Andra Avenyn gick var jag beroende av det, jag är beroende av Vampire Diares, jag är beroende av Fångad, flyg 29 saknas och Skilda världar. Skilda världar ser jag på dvd men jag ser med mamma så jag kan inte se när jag vill. Sedan är det massor av serier som jag är beroende av. Haha!

Från photoshooten jag och Adina gjorde.


 

Av Johanna B - 30 juli 2011 19:03

Äntligen hemma! Jag kom hem runt fyra men jag  har svarat på kommentarer och tittat runt och har inte velat stressa och så har jag fixat storleken på rubriken. HAha i like it, vad tycker ni? Men som sagt så har jag inte velat stressa så jag har inte hunnit blogga. Jag trodde att ni skulle sluta läsa bloggen medan jag var bort men ni stannade och det gjorde mig fett glad. För nu vet jag vilka underbara läsare jag har. Jag ska dra nu för jag ska upp till min moster men lägger ut videobloggarna och bilderna sedan.

Sötisen.


 

Av Johanna B - 30 juli 2011 18:15

10 boktips


1. the Twilight Saga-serien

2. Vampire Academy-serien

3. House of Night-serien

4. Svindlande höjder

5. P.S Jag älskar dig

6. Afrodite och döden

7. I taket lyser stjärnorna

8. Ögat över månskäran-serien

9. Genom dina ögon

10. Drakens bok-serien

 

Av Johanna B - 29 juli 2011 16:00

5 onödiga faktan om mig

 

1. Jag ÄSLKAR att inte vara som alla andra

2. Jag är helt hopplös när det gäller känidskillar

3. Jag gillar dem flesta film sorter

4. Jag blir lätt arg

5. Jag HATAR att ha fel

Annorlunda jag efter att Malin sminkat mig. Haha, jag sminkade Malin också.


 

Av Johanna B - 28 juli 2011 13:45

Här är 10 filmtips.


1. the Twilight Saga-serien (fantasy)

2. the Last song (drama)

3. Remember me (drama)

4. A walk to remember (drama)

5. Dear John (drama)

6. Bad teacher (komedi)

7. the Messengers (skräck)

8. Valentines day (komdei)

9. P.S I love you (drama)

10. I rymden finns inga känslor (komedi)

En scen från Valentines day.


 

Översätt

Sök i bloggen

Presentation


Jag heter Johanna och är 13 år. På min blogg bloggar jag om allt mellan himmel och jord. Jag gillar läsa, rida, va med kompisar och mm. Jag ÄLSKAR the Twilight Saga och Dimitri Belikov.

bloggsvar

Omröstning

Vad är roligast att göra på datan??
 Blogga
 Spela spel
 Läsa bloggar
 Se på film
 Bilddagboken.se
 Facebook
 Twitter
 Annat

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18 19
20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

7 besvarade frågor

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards