johannabestabilling

Alla inlägg den 11 januari 2011

Av Johanna B - 11 januari 2011 21:15

Jag tänkte slänga in ett snabbt inlägg innan jag ska läsa. Jag sitter just nu bredvid min glagande bror. Han sitter och säger att han inte gillar att läraren säger att dem måste läsa en roman. Haha!! Aja, idag var första dagen i skolan. Det ända bra med det att få träffa alla igen. Det var kul så jag säger bara JIPPIE till det. En VÄLDIGT dålig sak var att på lunchrasten hade jag ont i huvudet och det hade jag resten som var kvar av skolan. Så jag kunde inte skriva så mkt på svenskan. Men efter skolan följde jag Malin och Kicki hem för att prova pjexor och hjälm till nmär vi ska åka till kungsberget och så fick jag en sen julklapp av Kicki. Det var ett 10pack med dumleklubbor och jag kan beskriva det med ett ord JAMMIE!! Men tyvär är dem slut:( HAHA!! AJa, nu ska dra puss på er. Juste jag kom på en sak att på den dära 30 days challenge saken på någon dag var det något som får det må bättre jag kom på en till sak, GODIS!!!!!!!! Hihi men jag är sådan, det kan också hälpa med annat sådär onyttigt skit.

  

En till Turkiet bild 8) Kommentera mer för jag har inte fått någon kommntar på ett tag!!


  

Av Johanna B - 11 januari 2011 20:58

ja, jag saknar mycket da. Men jag tror jag saknar Turkiet mest. Det var verkligen BÄST och det var synd att jag bara var där i en vecka. Så det saknar jag mest. Det ändå dåliga med det är att mina axlar brändes sönder så nu är dem förstörda och att första kvällen i turkiet blev en påkörd.:( Om ni vill ha råd om vart man borde åka på semester så tycker jag ni borde åka till Turkiet, side och hotell Side mare family.

     


  

Översätt

Sök i bloggen

Presentation


Jag heter Johanna och är 13 år. På min blogg bloggar jag om allt mellan himmel och jord. Jag gillar läsa, rida, va med kompisar och mm. Jag ÄLSKAR the Twilight Saga och Dimitri Belikov.

bloggsvar

Omröstning

Vad är roligast att göra på datan??
 Blogga
 Spela spel
 Läsa bloggar
 Se på film
 Bilddagboken.se
 Facebook
 Twitter
 Annat

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

7 besvarade frågor

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards