johannabestabilling

Alla inlägg under juni 2011

Av Johanna B - 14 juni 2011 19:31

Idag har jag bara vart hemma och så har jag titta lite i Hänt Extra som kom idag och där stod det att Kissies kollapsat mitt på stan. Man trodde tydligen att det var för att hon hade mycket stress och för det hon vägde. Så det förvånar mig inte. Hon väger 48 kilo. Lixom den tjejen väger så grymt jävla lite!!! Just nu har jag SKIT ont i halsen. Nu har jan inte mer att skriva om.


    

Av Johanna B - 14 juni 2011 16:06

Juat nu är jag inne på Internet Explorer men jag försökte andvända Google Chrome men jag blev bara irriterad på det.

Men tycker ni Internet Explorer eller Google Chrome är bäst?


 

Av Johanna B - 14 juni 2011 15:58

19.15 på TV4 Film går Kristen Stewarts nya film What just happened. Den är bra och se värd.


 

Av Johanna B - 14 juni 2011 02:09

Chloe

 

Orginaltitel: Chloe

 

Regissör: Atom Egoyan


Kategori: Thriller och Drama


Speltid: 92 min


Skådespelare: Julianne Moore, Liam Neeson, Amanda Seyfried, Max Thieriot, R.H Thomson, Nina Dobrev, Mishu Vellani, Julie Khaner, Laura DeCarteret, Natalie Lisinska, Tiffany Lyndall-Knight, Meghan Heffern, Tamsen McDonough, Kathryn Kriitmaa, Arlene Duncan och mf.


Handling: Hur långt är du beredd att gå för att avslöja en hemlighet? De framgångsrika makarna Catherine och David har allt de kan önska sig. Men under ytan är deras förhållande på katastrofkurs och Catherine har en växande misstanke att David träffar någon annan. När hon av en slump träffar eskortflickan Chloe, bestämmer sig Catherine för att sätta David på prov ... utan att ana hur mycket hon därigenom sätter på spel.


Vad tycker jag: Jag tycker den var bra för den var inte förutsägbar och så var den bara bra. haha. Ibland var det så att jag inte riktigt fattade men oftast gjorde jag det. Jag visste inte att Nina Dobrev (Elena och Kathernie i Vampires Diares) så ajg bara är det där Nina. Nej jo nej jo. Sedan kom jag fram till att det var hon. Jag ger den här filmen 9/10 av mig.




 


Av Johanna B - 13 juni 2011 23:41

Can't buy me love

 

Orginaltitel: Can't buy me love

 

Regissör: Steve Rash


Genre: Romantik, komedi


Skådespelare: Patrick Dempsey, Amanda Peterson, Seth Green, Dennis Dugan och mf.


Handling: Ronald Miller är den typiske high school-nörden som drömmer om att få köpa den stjärnkikare som han håller på och sparar till, bland annat från att klippa gräset hos sin granne. Ronalds granne råkar vara skolans snyggaste och mest populära tjej, Cindy Mancini. När Cindy ska på fest så lånar hon sin mammas mockajacka utan att fråga om lov. Oturen gör att Cindy råkar spilla vin på jackan och enda alternativet är att köpa en helt ny för att ersätta den med. Men när Cindy är i affären har hon inte råd att köpa en ny, när Ronald dyker upp och kommer med en deal: "Jag betalar för jackan om du lovar att spela min flickvän i en månads tid". Motvilligt ser Cindy det som sin enda chans och går med på att låtsas vara Ronalds flickvän, men har som motkrav att de aldrig ska avslöja sin överenskommelse för någon.


Vad tycker jag: Jag tycker att filmen var riktigt rolig. Men den var en såndär förutsägbar film. Att man nästan alltid visste vad som skulle hända det kanske var en gång jag inte visste vad som skulle hända. Men jag kan faktiskt gilla förut säg bara filmer. Den här filmen får 8/10 av mig.




 


Av Johanna B - 13 juni 2011 23:35

Grattis Gil Birmingham (som spelar Billy Black i the Twilight Saga)! 45 år! Grattis Grattis!


Av Johanna B - 13 juni 2011 20:09

Nu ska jag äta jordgubbar, grädde, maränger och kolasås. Mums <3


 

Av Johanna B - 13 juni 2011 19:24

Jag är med om i en tävling om en silver ängel hos Linnea från Silverbiten.se.


 

Översätt

Sök i bloggen

Presentation


Jag heter Johanna och är 13 år. På min blogg bloggar jag om allt mellan himmel och jord. Jag gillar läsa, rida, va med kompisar och mm. Jag ÄLSKAR the Twilight Saga och Dimitri Belikov.

bloggsvar

Omröstning

Vad är roligast att göra på datan??
 Blogga
 Spela spel
 Läsa bloggar
 Se på film
 Bilddagboken.se
 Facebook
 Twitter
 Annat

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

7 besvarade frågor

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards