johannabestabilling

Alla inlägg den 19 juni 2011

Av Johanna B - 19 juni 2011 12:44

Jag, Malin och Adina märkte den här igår när vi tittade på Haunted musikvideos. Det är tydligen många som vill att Carlisle och Bella ska vara tillsammans. Den här var faktiskt riktigt bra.


 

Av Johanna B - 19 juni 2011 12:29

O.B.S Om ni inte läst Törst, Fruset blod och skuggkysst som är med i serien Vampire Academy så är detta spoiler. Så tänk er för innan ni läser.



 

Jag är bara så kär i det här citatet. Jag gråter och ler varje gång jag läser det.


 

Av Johanna B - 19 juni 2011 11:45

Godmorgon!

  

Idag ska jag antagligen bara vara hemma tror jag (som vanligt) haha. Jag ser på ett småkryps liv. Den är faktiskt rätt bra. Ni ska få riktigt några bilder från min kamera från sista inspelningen av haunted. Jag och Adina sov hos Malin och Kicki från fredags till igår. Det var RIKTIGT kul. Haha. Ni kommer antagligen få fler bilder när Malin och Adina skickar bilderna från deras kameror. Men dem kanske kommer ara lite upptagna för Malin ska vara på ridläger mellan söndag till torsdag och Adina ska fixa haunted musikvideon.

Vet att den är lite suddig menmen. Detta gjorde vi i fredags kväll.

Vi var också ut och knäppte på blötta blad och blommor på Malin och Kickis gård på fredag kvällen.

Detta är pappret där vi planerar allt.

Malin som Kalrsson på Taket. :D

Vi var förbi kyrkogården och gick förbi Andres. Han hjäpte mormor förr eftersom hon har ryggproblem men sedan fick han ett hjärtattack när han bara var 45 år och så dog han. Han var riktig rolig. Nu har mormor en fästman som hon träffa för typ 2 år sedan. Dem ska gifta sig i augusti.

Denna låg också på Anders gravsten.

Vi gick förbi minneslunden där hade någon lagt dit den här stenen.

Det fanns också massa blommor där.


 

Av Johanna B - 19 juni 2011 11:29

Jag är med & tävlar om ett valfritt lip balm hos Isabella i samarbete med Loveko, var med du också!
 
 

Av Johanna B - 19 juni 2011 10:44

Ni kan rösta på min bild HÄR i men bildtävling. Man kan rösta en gång på varje bild per dag.


 

Översätt

Sök i bloggen

Presentation


Jag heter Johanna och är 13 år. På min blogg bloggar jag om allt mellan himmel och jord. Jag gillar läsa, rida, va med kompisar och mm. Jag ÄLSKAR the Twilight Saga och Dimitri Belikov.

bloggsvar

Omröstning

Vad är roligast att göra på datan??
 Blogga
 Spela spel
 Läsa bloggar
 Se på film
 Bilddagboken.se
 Facebook
 Twitter
 Annat

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

7 besvarade frågor

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards