johannabestabilling

Alla inlägg den 16 juni 2011

Av Johanna B - 16 juni 2011 17:08

Här kommer fler bilder jag fått från Malin :) Hon ville att jag skulle blogga dem idag så då gör jag det. Idag så har jag mest bara suttit hemma vid datorn men jag och Malin har också varit ute och sprungit så nu har jag gjort det 3 gånger den här veckan.

Det här är klänningen jag och Malin måste ha på oss under stuntet.

Vi har inte med den där saken jag har på huvudet. Men jag är SVARTLUVAN. Egentligen tog jag ideén från några som gjorde en film om svartluvan. Min grupp gjorde en klub(stavning) reklam.

Här är vi på väg till inspelningen.

Här ser jag en bil som nästan åker på en liten ödla på gatan men ingen av oss vågade flytta den för den var så läskig.

Här är en när bild på mig. När jag tycker synd om ödlan.

ännu en till närbild då fast den här ser skruvad ut.

Vi på vägen till inspelningen igen.

Adina och Kicki jag har ingen anning vad dem gör <3333 

Här är Kicki!!


 

Av Johanna B - 16 juni 2011 14:42

Dagens låt är When you say nothing at all.

I den här videon sjunger min kompisar. 


 

Av Johanna B - 16 juni 2011 12:53

Godmorgon!


Idag ska jag bara sitta hemma tror jag. Inte så kul men vette fan vad jag annars ska göra. Igår så var jag med Malin, Adina och Kicki. Vi spelade in lite av haunted musikvideon ochs å var jag, Malin och Adina ute och sprang. Men jag hade ont i rumpan för jag ska ramla i musikvideon och det var skit kul. Haha! Aja ni ska få lite bilder därifrån för det blev väldigt några bilder. Jag såg också på Olivers teater. Den var riktigt rolig speciellt Oliver. Han spelade Bull och det blev roligt så vi skrattade men stackars Oliver trodde vi skrattde för att han sa fel eller så, så han tyckte det var jätte pinsamt. Jag tyckte så synd om honom.


Malin mitt stunt! Haha! 

Stuntet Malin och filmaren Adina. 

Oliver och läraren som spelade Bill.

Maja och Pelle.


Pjäsen handlade om att återvinna.

Efter var det fest så fick barnen dansa med sina föräldrar.


 

Översätt

Sök i bloggen

Presentation


Jag heter Johanna och är 13 år. På min blogg bloggar jag om allt mellan himmel och jord. Jag gillar läsa, rida, va med kompisar och mm. Jag ÄLSKAR the Twilight Saga och Dimitri Belikov.

bloggsvar

Omröstning

Vad är roligast att göra på datan??
 Blogga
 Spela spel
 Läsa bloggar
 Se på film
 Bilddagboken.se
 Facebook
 Twitter
 Annat

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

7 besvarade frågor

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards