johannabestabilling

Alla inlägg den 1 juni 2011

Av Johanna B - 1 juni 2011 23:42

Det här var ingen vanlig skoldag utan vi åkte till fyrishov och drog sedan till domkyrkan. Det var roligt att bada men efter så gick vi till domkyrkan och jag fick skavsår. Efter det åkte de andra hem med bussen mmedan jag skulle vänta på mamma. Jag blev tvungen att leta mig fram till rätt ställe. En gång träffade jag bussen som kallsen satt i och då vände jag mig om och låtsasdes prata i telefon för jag tyckte det var pinsamt att jag inte hittade. Jag såg typ Rasmus och Axeli bussen. Men jag kom gram till slut och då åkte vi till min kusin för han tog studenten idag. När vi kom var han så full att han sov haha. En av alla saker han fick var en sprit pistol och dem verkade tycka att det var jätte kul. Pappa satt också bland dem andra (yngre) pojkarna eller vad man ska säga. Det var så grymt pinsamt. Men hela min släkt är pinsam det är det som är roligt. Om det inte skulle vara pinsama så skulle det vara en tråkig släkt. Aja nu har jag bara suttit vid datan.

Gud vad söt hon är.


 

Översätt

Sök i bloggen

Presentation


Jag heter Johanna och är 13 år. På min blogg bloggar jag om allt mellan himmel och jord. Jag gillar läsa, rida, va med kompisar och mm. Jag ÄLSKAR the Twilight Saga och Dimitri Belikov.

bloggsvar

Omröstning

Vad är roligast att göra på datan??
 Blogga
 Spela spel
 Läsa bloggar
 Se på film
 Bilddagboken.se
 Facebook
 Twitter
 Annat

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

7 besvarade frågor

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards