johannabestabilling

Alla inlägg den 22 juni 2011

Av Johanna B - 22 juni 2011 14:00

Jag ÄLSKAR den hä låten. Jag tycker den är grym.


 

Av Johanna B - 22 juni 2011 11:43

Godmorgon!


Idag kanske jag ska bada med Adina och kanskekanske Erika. För Malin och Kicki är på ridläger, Amanda är sjuk, Erika kanske inte kunde och då är det bara jag och Adina kvar. Så jag hoppas det blir bad. Vad ska ni andra göra idag?

Charlie som badar. =D


 

Av Johanna B - 22 juni 2011 02:19

Bratz the movie

 

Orginltitel: Bratz the movie


Regissör: Sean McNamara


Kategori: Komedi


Speltid: 1 tim 38 min


Skådespelare:Nathalia Ramos, Janel Parrish, Logan Browning, Skyler Shaye, Chelsea Staub, Lainie Kazan, Jon Voight, Anneliese van der Pol och mf.


Handling: Yasmin, Jade, Sasha och Cloe är bästa vänner och har alltid varit. Men när de börjar på en ny skola och träffar Meredith Baxter Dimly, som tvingar dem att välja mellan alla "gäng", så sätts deras vänskap på prov. Men snart får tjejerna lära sig vad det är att vara en vän.


Vad tycker jag: Jag tycker att den var bra. Jag trodde den skulle vara roligare fast deen var hyfsat rolig. Det var typ en sak i slutet jag inte fattade. Men filmen var riktig bra och det gjorde så att tiden gick snabbt. Den får 8/10 av mig.



 



Översätt

Sök i bloggen

Presentation


Jag heter Johanna och är 13 år. På min blogg bloggar jag om allt mellan himmel och jord. Jag gillar läsa, rida, va med kompisar och mm. Jag ÄLSKAR the Twilight Saga och Dimitri Belikov.

bloggsvar

Omröstning

Vad är roligast att göra på datan??
 Blogga
 Spela spel
 Läsa bloggar
 Se på film
 Bilddagboken.se
 Facebook
 Twitter
 Annat

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

7 besvarade frågor

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards