johannabestabilling

Alla inlägg under december 2010

Av Johanna B - 9 december 2010 20:59

Hej!!! Rubriken betyder inget speciellt. Ni såg kanske att jag mobilbloggat!!! Det är skojj och så har jag gjort day 2. Imorgon ska jag förska starta tävlingar två st så häng med till imorgon. Men idag på spanskan körde vi bingo. Dem ända som inte fick bingo var Axel och Erika F. Men priserna räckte inte, vi som inte fick idag ska få på torsdag eller så. Sedan rullade dagen på som vanligt typ. förutom att Håkan på peka att jag var ganska flumm. Haha. När jag kom hem så läste, jag har också bakat för vi ska ha kalas för Oli imorgon öfr han fyller år då och så har jag vart inne på datan. Sen så märkte jag att igår hade jag fått rekord besökare men såklart har det fallit idag igen. Men det är kul att få rekord :) Jag vet 30 kanske är lite för er men det är mkt för mig. Nu ska jag lägga mig och läsa men inte förlänge annars kommer jag vara dööööö trött imorgon. Några - iklusive mig - höll på att somna på so:n på grund av trötthet tror jag. Vissa somna till och med. Men aja Älskar er och om jag hinner och inte viruset sabbar ska jag göra day 3.

Jag ska läsa en ny bok nu som heter frost. Hoppas den äör så bra som Malin och Adina säger. Jag har precis läst ur så mkt mer. Den är JÄTTE bra så läs den!!!!!!


  

Av Johanna B - 9 december 2010 19:55

Day 2 - your first love


Det kanske är en kille som heter pontus men han var mer som en pojkvänn bara jag tror min första ÄKTA kärlek var en kille som heter Daniel som jag inte vet om jag kommit över. Men han var snäll söt rolig - är han fortfarande - och helt underbar pojkvän. Han är den andra som gjorde slut med mig. För jag var en riktig player på den tiden. Man iaf den första var Pontus men vi hade ett lite speciellt förhållande för jag gjorde slut med honom också. Iaf antagligen gjorde han slut med mig för att jag blev irrterande och elak mot honom. Sånt händer men aja. Jag har typ inget mer att skriva. Jag har skrivit vrf jag gillade honom och så. Ni får ingen bild tyvär. För har ingen bild på det.


  

Av Johanna B - 9 december 2010 10:24

hej nu testar Jag att mobilblogga, Jag har haft spanska. Det var kul. Men Jag berättar mer sen och just nu väntar Jag på Adina och malin.

 
Av Johanna B - 8 december 2010 20:57

Rösta på Kristen och Rob nu!!! http://www.popsugar.com/Pictures-2010-Sexiest-Celebrity-Couples-11654731 Hahaha dem leder för att dem är BÄST!!!!


  

Av Johanna B - 8 december 2010 20:45

Har fixat denna nu!!!

  


  

Av Johanna B - 8 december 2010 20:28

Jag har nyss vart inne på bloggtrafik för första gången på typ 10000 år haha men nej. Det jag inte tycker om dem flesta som kommer in på ens blogg tittar säkert bara eller läser ett inlägg och bläddrar vidare. Sånna besökare vill jag inte ha jag vill ha såna som fäljer mig. MEn jag vet att jag är sämsta på att uppdatera.

Jag ser på bonde  söker fru nu och det är en kille hans tre tjejer vill alla åka hem för dem vill bara vara vänner med honom. Men  tänk ingen vill vara kvar, jag skulle dö av skam. Haha men lixom det vore helt fel! Fast där är min åsikt!

Av Johanna B - 8 december 2010 17:41

Rösta på Volturi här: http://blog.moviefone.com/2010/11/15/harry-potter-vs-twilight-smackdown-volturi-death-eaters/

Visa att ni är riktiga twilight fans och rösta på Volturi!!!!

Översätt

Sök i bloggen

Presentation


Jag heter Johanna och är 13 år. På min blogg bloggar jag om allt mellan himmel och jord. Jag gillar läsa, rida, va med kompisar och mm. Jag ÄLSKAR the Twilight Saga och Dimitri Belikov.

bloggsvar

Omröstning

Vad är roligast att göra på datan??
 Blogga
 Spela spel
 Läsa bloggar
 Se på film
 Bilddagboken.se
 Facebook
 Twitter
 Annat

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

7 besvarade frågor

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards