johannabestabilling

Alla inlägg under december 2010

Av Johanna B - 19 december 2010 18:20

Dagens outfit:

tjocktröja Eclipse med Edward, Bella och Jacob - marknad

t-shirt Eclipse Edward - London

jeans


  

Av Johanna B - 19 december 2010 15:49

Hej!!


Idag så var man på gymnastik i morse. Såg och på julkalendern. Asså pyret och Ingo är ju GRYMMA!! Men efter gymnastiken så var jag en duktig flicka och städade MKT!! Anmäl er till veckans twi fan här: http://johannabestabilling.bloggplatsen.se/2010/12/18/4166682-tavling/#kommentarer. Jag tänkte att jag ändå måste ge Taylor Swift en chans. Så jag lyssnade på Love story! Jag måste erkänna den är ganska bra.

Lyssna gärna!

Har gjort denna film!! Titta gärna och säg vad ni tkr!!

Fick en julklapp av en av mina gymnaster =)

Det är GODIS!! MUMS!! Hahah!! :) 

Min fina gaderob i när bild!! ;)  

Se hur mkt jag har kvar och fylla!! 8D  

Från när viva i globen och fick träffa Safura!!! =D  

Min fina vägg!! :D    

Min fina byrå väntar på  Ljudet av ditt hjärta, Så länge vi båda andas, Eclipse, Breaking Dawn part 1 och Breaking Dawn part 2. ;D

 

Den här väntar också på lite grejor.

  

Hon skrev också på min arm!! <3

Vi med henne!! <33


       

Av Johanna B - 19 december 2010 01:02

Jag tycker inte att det var en värdig vinnare i år heller! Så jag kanske ska söka till nästa sesong. Men jag tror inte jag får vara med, jag är nog för ung. Hahaa!!


God natt era sötisar!! Hoppas vi syns imorgon tänkte jag skriva men det blir inte så. Senare idag blir mer rätt.

  

Lite rolig är den!!! XD God natt ännu en gång sötisar!! Men det blir egentligen Godmorgon menmen!!


  

Av Johanna B - 19 december 2010 00:42

Nu e det reklam på Robinson och  nu har dem ätit och Bang tog avstånd från Erik. Visst han började gråta men det ska han för han har satt en kniv i en persons rygg. Han ska gråta och vara ledsen. Bang gjorde rätt som tog avstånd från Erik. För han ska inte ta emot Eriks ursäkt, Erik är inte värd det. Vissa kanske tycker att jag är hård mot Erik men jag har satt en kniv i ens rygg och har fått tusentals. Så jag vet hur det är så att jag är rätt vis inte hård. Det är såhär dem som sticker en kniv i ens rygg ska behandlats. Men jag är en sådan person, vill inte släppa folk. Det är min mjuka sida. Jag kan inte vara arg förevigt iaf inte på vissa människor. Spelar ingen roll jag kan bara inte, för då MÅSTE jag börja vara med några andra men jag vet inte om jag klarar det ändå  så. Fast det är vad jag tkr.


Jag borde sova för jag ska upp tidigt imorgon till sista gymnastiken. Men jag är inte trött.

  

Den här filmen är SÅÅ bra!!! Gillar den starkt!!


    

Av Johanna B - 19 december 2010 00:20

Day 5 - Your defenition of love (stavning)


Jag lägger ut det här nu för att det är söndag och jag kanske inte kan blogga senare så. Min defenition av kärlek, asså jag vet inte riktigt. Vad ska man skriva här. Asså jag tkr kärlek är när man tänker på någon hela tiden att den alltid finns där. Den tycker inte det är pinsamt att vara med en. Så det är väl min defenition av kärlek. Lixom att man kan inte släppa den. Jag har känt det 1 gång.

Har ni känt det någon gång? dX Har ni känt kärlek vid första ögon kastet?

Det tror jag inte jag har.

  

Team Korta Feta Brian!! xD


  

Av Johanna B - 18 december 2010 23:56

Ser på inspelad Robinson! Om han  sa sanning att det var Erik som vann då säger jag FUCK!! Han går och ljuger, sätter kniven i ryggen på folk. Sedan tror han att dem ska förlåta honom, då är man DUM i huvudet. Jag har också fått flera knivar i ryggen. Det gör ont som FAN. Jag har själv gett en kniv i ryggen och det ångrar jag.  När Mats höll på att komma tillbaka till Robinson gav alla upp. men tänk om han skulle tappa den i vattnet. Aja nu börjar det igen!! Erik är heöt Puckad.

Dagens outfit:

Eclipse t-shirt med Edward på

jeans   

Eclipse tjocktröja med Edward, Bella och Jacob


    

Av Johanna B - 18 december 2010 23:27

hej!!


Jag har vart hos morfar nu för att fira Ylvas (morfars fru) dotter Lisa. Det var sådär. Men nu ska jag se på Robinson men min dumma bror har avslöjat vem som vunnit. Men ska ändå se. HATAR vinnaren han är BLÄ!!!!

 

Vinter bild dx Min ögon ser knäppa ut!!


    

Av Johanna B - 18 december 2010 13:43

Idag så är det en vanlig dag har inget att göra. Men vad ska ni göra?

Översätt

Sök i bloggen

Presentation


Jag heter Johanna och är 13 år. På min blogg bloggar jag om allt mellan himmel och jord. Jag gillar läsa, rida, va med kompisar och mm. Jag ÄLSKAR the Twilight Saga och Dimitri Belikov.

bloggsvar

Omröstning

Vad är roligast att göra på datan??
 Blogga
 Spela spel
 Läsa bloggar
 Se på film
 Bilddagboken.se
 Facebook
 Twitter
 Annat

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

7 besvarade frågor

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards