johannabestabilling

Alla inlägg under december 2010

Av Johanna B - 27 december 2010 17:50

Ja det är i början av veckan så jag får väl bara berätta om den här dagen antar jag. Idag så gick jag upp och jag åt frukost 11. Sedan åt jag middag kl.12 Jag har sett på extra saker från Eclipse och suttit vid datan. Vart ute med Charlie. Annars så har det inte hänt något den här veckan.

  

fick bilden av Kicki idag


  

Av Johanna B - 27 december 2010 17:37

Hejsan!!


Idag har bara vart en slappdag. Skönt och man har varit ensam hemma också då är det igen som stör när man tittar på film. Jag ska titta på extra skivan men fick i boxen. bloggar mer sen puss på er!!


  

Av Johanna B - 27 december 2010 09:22

Här kommer bilden jag lovade.

  

Vad tycks?

 

  

Av Johanna B - 27 december 2010 08:14

Hej!


Jag har precis vaknat och satt på Eclipse med kommentarer från Rob och Kristen. Men asså ni MÅSTE kommentera mer!!! Snälla!! Jag kanske ska köpa en fleecefilt från discshop. Men den finns inte inne just nu tyvär. Fast då får jag den när den kommer in. Det är inte säkert om jag ska beställa den. Men tror det.

Jag har rekord besökare på min blogg, 47st. Det är kanske några för er men många för mig. Jag ska göra en bild för att fira det här-

  

fan va cp jag ser ut!


    

Av Johanna B - 26 december 2010 15:12

Jag är inne på discshop och vill köpa EN twilight sak för dem har kampanj men jag vet inte vad jag ska köpa. Jag vill ha ALLT!! Jag ska försöka bestämma mig idag för då om det finns inne på lager får jag det onsdag eller torsdag.

Ska titta så ska ja försöka bestämma mig.


     

Av Johanna B - 26 december 2010 13:17

Sitter här med lillebrorsan Oliver och ser på en superhjältejul som han fick i julklapp. Jag har precis sett Eclipse DTS och Dloby 5.1 Jag fattar inte vad skilnaden är. Menmen, jag vill shoppa. NU!!!! Eller iaf testa kläder. Jag tror jag ska hitta någon twilightsak jag ska beställa för jag har så gärna lyst med det.

  


  

Av Johanna B - 26 december 2010 10:05

Ja, jag har ju bara en skoväska som jag oftast använder regelbundet. (jag tror man använder regelbundet i det sammanhanget iaf.) Men just nu i den så ligger typ papper som ska slängas, någon gamal syslödsak. Jag måste städa min väska och jag vill ha en NY!! Hahaha!! Det är vad som finns i min väska just nu och det är de som brukar finnas i min väska.

  

Jag vill ha ett sånn här väska, det finns andra jag också vill ha.


  

Av Johanna B - 26 december 2010 09:59

Jag är biosugen men dem jag brukar vara med är upptagna. För Malin och Kicki är antagligen i kyrkan och Adina är i Norrland. Men om någon annan vill gå på bio med mig. Hör av er!

Har ni något nyårslöfte? Vad är det isf? Jag vet inte riktigt, ni kan hjälpa mig komma på något. Jag kanske ska ha att jag ska blogga varje dag som går. Eller sluta vara så gring och agressiv. I undantag om någon gör illa mig. Nej men vet inte hjälp mig gärna.


  

Översätt

Sök i bloggen

Presentation


Jag heter Johanna och är 13 år. På min blogg bloggar jag om allt mellan himmel och jord. Jag gillar läsa, rida, va med kompisar och mm. Jag ÄLSKAR the Twilight Saga och Dimitri Belikov.

bloggsvar

Omröstning

Vad är roligast att göra på datan??
 Blogga
 Spela spel
 Läsa bloggar
 Se på film
 Bilddagboken.se
 Facebook
 Twitter
 Annat

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

7 besvarade frågor

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards