johannabestabilling

Alla inlägg den 20 december 2010

Av Johanna B - 20 december 2010 21:44

Hej!


Idag  så när jag gav Amanda och Erika julklapparna öppnade dem det när dem kom hem!! Men aja, jag väntar iaf till julafton. Det är roligare då. DET ÄR LOV NU!!!! NICE!! Efter skolavslutningen så var jag, Malin, Adina och Kicki jätte flum. Jag gick med dem en bit. Till en snöhög som vi hoppade. Jag blev helt snöig. SKIT KUL!! Nu sitter jag och värmer mig. http://www.imdb.com/features/yearinreview/2010/starmeter gå in där. För Dakota Fanning kom på 18 plats förra året kom hon på 8plats men hon var iaf med. Jag fick veta att hon var med i katten i hatten. Jag har alltid tyckt att den var bra men jag visste inte att Dakota Fanning var med. Så nu gillar jag den ännu mer.

  

Taylor Launther kom på 14 plats förra året kom han på 5 plats.

På tredje plats kom Rob!! dX Men örra året kom han på första plats.

På andra plats kom KRISTEN STEWART!! Förra året ko hon också på andra plats.

  

Jag säger god natt för nu ska jag titta på några bloggar och sedan läsa så jag vet inte om jag går in på datan någon gång mer idag.


  

Av Johanna B - 20 december 2010 21:16

Ja... först var det innebandy dag i skolan och sedan bar det och duscha. Sedan äta och sedan drog jag till biblan. Lånade 4 böcker en till mamma och tre till  mig. När man kom hem så läste man och tittade på TV och åt godis. MUMS!! Och sedan blev det skolavslutning.

  


  

Översätt

Sök i bloggen

Presentation


Jag heter Johanna och är 13 år. På min blogg bloggar jag om allt mellan himmel och jord. Jag gillar läsa, rida, va med kompisar och mm. Jag ÄLSKAR the Twilight Saga och Dimitri Belikov.

bloggsvar

Omröstning

Vad är roligast att göra på datan??
 Blogga
 Spela spel
 Läsa bloggar
 Se på film
 Bilddagboken.se
 Facebook
 Twitter
 Annat

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

7 besvarade frågor

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards