johannabestabilling

Alla inlägg den 8 december 2010

Av Johanna B - 8 december 2010 20:57

Rösta på Kristen och Rob nu!!! http://www.popsugar.com/Pictures-2010-Sexiest-Celebrity-Couples-11654731 Hahaha dem leder för att dem är BÄST!!!!


  

Av Johanna B - 8 december 2010 20:45

Har fixat denna nu!!!

  


  

Av Johanna B - 8 december 2010 20:28

Jag har nyss vart inne på bloggtrafik för första gången på typ 10000 år haha men nej. Det jag inte tycker om dem flesta som kommer in på ens blogg tittar säkert bara eller läser ett inlägg och bläddrar vidare. Sånna besökare vill jag inte ha jag vill ha såna som fäljer mig. MEn jag vet att jag är sämsta på att uppdatera.

Jag ser på bonde  söker fru nu och det är en kille hans tre tjejer vill alla åka hem för dem vill bara vara vänner med honom. Men  tänk ingen vill vara kvar, jag skulle dö av skam. Haha men lixom det vore helt fel! Fast där är min åsikt!

Av Johanna B - 8 december 2010 17:41

Rösta på Volturi här: http://blog.moviefone.com/2010/11/15/harry-potter-vs-twilight-smackdown-volturi-death-eaters/

Visa att ni är riktiga twilight fans och rösta på Volturi!!!!

Av Johanna B - 8 december 2010 17:05

Jag tänkte börja med någon 30 dagar sak där man typ presenterar sig själv. Jag såg det först på Adinas och en tjej som heter Elin.

så här ser det ut: Day 01 – Introduce yourself 

Day 02 – Your first love 

Day 03 – Your parents 

Day 04 – What you ate today 

Day 05 – Your definition of love 

Day 06 – Your day 

Day 07 – Your best friend 

Day 08 – A moment 

Day 09 – Your beliefs 

Day 10 – What you wore today 

Day 11 – Your siblings 

Day 12 – What’s in your bag 

Day 13 – This week 

Day 14 – What you wore today 

Day 15 – Your dreams 

Day 16 – Your first kiss 

Day 17 – Your favorite memory 

Day 18 – Your favorite birthday 

Day 19 – Something you regret 

Day 20 – This month 

Day 21 – Another moment 

Day 22 – Something that upsets you 

Day 23 – Something that makes you feel better 

Day 24 – Something that makes you cry 

Day 25 – A first 

Day 26 – Your fears 

Day 27 – Your favorite place 

Day 28 – Something that you miss 

Day 29 – Your aspirations 

Day 30 – One last moment


Day 1 - Introduce yourself


Jag är en tjej på 13 år. Jag ÄLSKAR the Twilight saga, vampyrer och Kristen Stewart. Jag gillar att fotografera och jag fotar med olympus 405E. Jag har tre bröder, 2 katter, fiskar, en hund och en gerbil. Jag är en riktigt datanörd. Jag gillar att läsa och skriva. Jag är RIKTIGT lat, nästan jämt flummig och knäpp. Jag älskar julafton, snön och vitern. Men jag är en sommar människa. Jag är "tillsammans" med Taylor Launther. Jag sitter ofta vid tv:n. Jag rider och gillar att hålla på med gymnastik. Jag är lite av en pojkflicka, klänningar skrämmer mig lite. Jag har 4 bästavänner men många vänner. Jag älskar min vänner för dem är helt underbara. Jag är en riktig gottegris. Jag har massa dåliga vanor jag biter på naglarna och små äter. Det är bara exempel. Jag gillar också spela innebandy. Jag är inte så smart och jag har konstiga "släktband". Haha! Blogga är en del av mitt liv. Jag kan vara väldigt jobbig. När jag var liten hade jag väldigt mörkröst. Jag bär FULA hello kitty-glasögon.

  

Nu kanska jag blir mer aktiv!!


  

Nu!

Av Johanna B - 8 december 2010 16:50

Jag har gjort framsidan till mitt författarporträtt i skolan.

 

Vad tycks? Ge feedback om något ser konstigt ut !!

Av Johanna B - 8 december 2010 15:35

Nu har jag gjort lite fler ändringar! skojj, men jag är inte klar fast orkar inte mer ni så.


  

Översätt

Sök i bloggen

Presentation


Jag heter Johanna och är 13 år. På min blogg bloggar jag om allt mellan himmel och jord. Jag gillar läsa, rida, va med kompisar och mm. Jag ÄLSKAR the Twilight Saga och Dimitri Belikov.

bloggsvar

Omröstning

Vad är roligast att göra på datan??
 Blogga
 Spela spel
 Läsa bloggar
 Se på film
 Bilddagboken.se
 Facebook
 Twitter
 Annat

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

7 besvarade frågor

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards