johannabestabilling

Alla inlägg under december 2010

Av Johanna B - 22 december 2010 11:23

The Best & Worst Movies of 2010

Best Female Vocals The Runaways scores as a rock biopic not by subverting the genre but by working it hard. It's a familiar tune made new by way of tormented girl talk - a song of friendship in the key of young love.

 

  

 

Källa: http://kristens.se

Av Johanna B - 22 december 2010 09:09

Ja det finns flera ögonblick jag skulle kunna ta med men jaf väl välja ett. Det får bli när jag, Adina, Malin och Kicki åkte in och tittade på Eclipse. Först när vi kom in till stan gick vi och handla kläder och sedan så gick vi till McDonalds och åt glass. MUMS!! Sedan gick man och köpte godis och då hände en liten pinsam sak. Hehe Men efter det sågick vi och såg Eclipse. ;)

    


  

Av Johanna B - 22 december 2010 09:01

Godmorgon!!


Jag vaknade typ nyss, jag har hunnit äta frukost. Idag ska man åka skridskor med flumkompisarna och min lillebror. Va med i min veckans twi-fan ni hittar information här http://johannabestabilling.bloggplatsen.se/kategori/82715-veckans-twi-fan/. kom igen va med!!


     

Av Johanna B - 21 december 2010 23:01

God natt på er nu!!

Av Johanna B - 21 december 2010 21:51

Kom igen titta här http://johannabestabilling.bloggplatsen.se/kategori/82715-veckans-twi-fan/ så får ni information om hur ni anmäler er till att bli veckans twi-fan. Så kom igen nu!!


3 dagar kvar till julafton

10 dagar kvar till nyårsafton

 

  

Av Johanna B - 21 december 2010 21:27

Jag är med i en tävling. Längre ner kan du läsa mer. Länken till tävlingen http://thetwilightsagafreaks.bloggproffs.se/?p=4481#comments


Nu kan ni tävla om boken ” Bröderna Benzinis spektakulära cirkusshow” eller med andra ord ”Water For Elephants”. Som ni vet spelar Robert huvudrollen i filmen som snart går ut på bio! Och eftersom boken är en av mina favorit böcker, får ni nu chansen att vinna ett exemplar.

Regler:

För att vara med och tävla ska du bara lämna en kommentar här. T.ex ” Jag är med”

För att få en extra stor chans att vinna ska ni kopiera hela den här texten och lägga ut den på era bloggar. Med en länk till tävlingen såklart.

Man får bara anmäla sig en gång!

Vinnaren lottas fram den 31 December någon gång under dagen. Ni som länkar till tävlingen får två lotter och ni andra bara ett. Men ni kan ändå vara med och tävla eftersom ni också har stor möjlighet att vinna!

För er som inte vet vad boken handlar om kan ni läsa om bokens recensionen HÄR vet inte om den länken fungerar så här: http://www.boksidan.net/bok.asp?bokid=7122 


Va gärna med!!


  

Av Johanna B - 21 december 2010 21:11

Kristen är med på plats nummer 8 på Forbes lista över skådespelare som fått in mest box-office (=vad filmen tjänar ihop när den går på bio) på filmerna de medverkat i under 2010.
  

Kristen Stewart
698 miljoner dollar

Som sin co-star Pattinson, medverkade Stewart i en icke-Twilight film i år. Dock gick det inte så bra för den. The Runaways fick in endast 4,7 miljoner dollar. Den sista Twilight boken, Breaking Dawn, har delats upp i två filmer som båda säkerligen kommer att tjäna ihop mycket. Den första delen kommer på bio i november 2011.

698 miljoner dollar ~ 4,8 miljarder SEK 

Källa: http://kristens.se


  

Av Johanna B - 21 december 2010 16:05

Jag har 4 bästa vänner det är Adina, Erika, Malin och Kristin. Jag älskar er för ni finns alltid här för mig. Vi kan bråka ibland men jag vet att det alltid löser sig. Vi har typ lika humor. Det är alltid kul att vara med er. Men jag älskar inte bara mina bästa vänner jag älska mina andra vänner också.

 


     

Översätt

Sök i bloggen

Presentation


Jag heter Johanna och är 13 år. På min blogg bloggar jag om allt mellan himmel och jord. Jag gillar läsa, rida, va med kompisar och mm. Jag ÄLSKAR the Twilight Saga och Dimitri Belikov.

bloggsvar

Omröstning

Vad är roligast att göra på datan??
 Blogga
 Spela spel
 Läsa bloggar
 Se på film
 Bilddagboken.se
 Facebook
 Twitter
 Annat

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

7 besvarade frågor

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards