johannabestabilling

Alla inlägg den 22 december 2010

Av Johanna B - 22 december 2010 17:46

Snart ska jag på kalas hos kusse jag vet inte om hon fyller idag eller om hon fyllde i går. Hehe! Tar med mig bok om jag får tråkigt. Idag så har jag gjort en header till Amanda som jag hoppas hon gillar. Jag har åkt skridskor. Det var ISKALLT håret blev till och med frostig. Vi åkte lite sedan drog vi till mig hämtade en film och det fick bli "monster till svärmor". Och så drog vi till Malin och Kristin och så den. Jag hade hoppats på att den var sorlig. Men sedan gick jag hem och åt.

Va med i min veckans twi-fan. Om du klickar på bilden kommer du till den sidan.

  

  

Amandas header om hon gillar den.


  

Av Johanna B - 22 december 2010 11:23

The Best & Worst Movies of 2010

Best Female Vocals The Runaways scores as a rock biopic not by subverting the genre but by working it hard. It's a familiar tune made new by way of tormented girl talk - a song of friendship in the key of young love.

 

  

 

Källa: http://kristens.se

Av Johanna B - 22 december 2010 09:09

Ja det finns flera ögonblick jag skulle kunna ta med men jaf väl välja ett. Det får bli när jag, Adina, Malin och Kicki åkte in och tittade på Eclipse. Först när vi kom in till stan gick vi och handla kläder och sedan så gick vi till McDonalds och åt glass. MUMS!! Sedan gick man och köpte godis och då hände en liten pinsam sak. Hehe Men efter det sågick vi och såg Eclipse. ;)

    


  

Av Johanna B - 22 december 2010 09:01

Godmorgon!!


Jag vaknade typ nyss, jag har hunnit äta frukost. Idag ska man åka skridskor med flumkompisarna och min lillebror. Va med i min veckans twi-fan ni hittar information här http://johannabestabilling.bloggplatsen.se/kategori/82715-veckans-twi-fan/. kom igen va med!!


     

Översätt

Sök i bloggen

Presentation


Jag heter Johanna och är 13 år. På min blogg bloggar jag om allt mellan himmel och jord. Jag gillar läsa, rida, va med kompisar och mm. Jag ÄLSKAR the Twilight Saga och Dimitri Belikov.

bloggsvar

Omröstning

Vad är roligast att göra på datan??
 Blogga
 Spela spel
 Läsa bloggar
 Se på film
 Bilddagboken.se
 Facebook
 Twitter
 Annat

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

7 besvarade frågor

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards