johannabestabilling

Alla inlägg under augusti 2010

Av Johanna B - 13 augusti 2010 22:29

Hej alla... :D

 

Idag va men till landbadet med Oliver, just nu ser jag på smallville!! Supeer bra, jag ser på gamla avsnitt på dagarna så jag kan följa till dem nya sen. Men jag ser andra nya också. Ni kanske inte fattar men skit samma orkar inte förklara. Jag har tappat bort sladden till min kamera så jag kanske inte kan lägga ut dagens outfit idag. Ni kanske märker att jag är ganska slarvig. Just därför kanske jag inte hinner skriva för måste sköta läxor.

 

 

Japp nu har jag frågestund, jag svarar då den slutar. Ni kan fråga i en kommentar eller i frågerutan om ni inte sett den så är den under presentationen.


Puss o Kram Johanna!! <3 

Av Johanna B - 13 augusti 2010 09:10

Hej...

 

Idag ska det komma en mäklare o värdera huset. Så detta blir nog också en slappardag. Men om 5 dagar börjar skolan igen, jag vill inte gå!!!!! <3333

 

Vad är ert favoritpogram?

Jag vet inte vad som är mitt, men just nu ser jag på Jims värld det är ganska bra.

 

Puss o Kram Johanna!! <33333

Av Johanna B - 12 augusti 2010 12:16

Hej...

Idag blir nog en slappdag, ser på Toy Story 2 har precis sett 1:an. Så är det när man har små syskon, dem är ganska bra. Om 6 dagar börjar skolan, vill inte gå!!!!! Imorgon kanske man ska vara med Eve o Mt. Just nu är Malin, Kicki o Adina på Gröna Lund!!! D: Ville också med men dem ville inte ha med mig!! D; Aja, livet är orättvisst!!


 

Dagens outfit (tog med webben): Orange smiles tröja (Marknad i Gränna skulle kosta 120, men pruta ner till 100:- för den var smutsig)

Jeans kortshorts(Lindex 50:-)


Puss o Kram Johanna!! <3

Av Johanna B - 10 augusti 2010 16:18

Hej... 8)

 

Idag har man vart till Ewe´s möbler o Thuns. Man köpte inget men mamma ska köpa en skolväska till mig på Thuns. Det är en Converse, kostar 450:-. Men snart ska man äta o sen drar man på speedway. HEJA Rospiggarna!! =) Kanske bloggar efter!! Då kanske man lägger ut dagens Outfit.

 

Hatad av dem flesta älskad av dem bästa!

 

Puss o Kram Johanna! :)  

Av Johanna B - 9 augusti 2010 21:07

Hej alla... 8)

 

Min bloggläsare sjunker, men snälla sluta inte läsa!!

 

I dag har man vart till stan på eftermiddagen, det spöregnade. Men åkte in p.g.a att mamma skulle till tandläkaren. Men det blev att man gick runt i affärer o mamma köpte lite saker till mig. =) För jag är pank, älskar henne haha:) Bilder på sakerna lite längre ner. Jag testade såklart JÄTTE mkt saker men hade avrken med mig mobilen eller kameran. Så har bara bild på det jag köpte. Gina tricot hade en as snygg skjorta som jag måste in o köpa när jag fått månadspeng. För jag MÅSTE HA DEN!! ;)

 

Denna tröja köpte jag, vad tycks? 8D 

Dem här underkläderna, vad tycks? =D  

  

Dagens outfit 1: hade  den när jag åkte in till stan

randig tröja köpt på H&M 99:-

jeans shorts

Gröna kortstrumpor

Outfit 2: hade på förmiddagen  

Blå randig tröja (H&M 99:-)

Gråa mjukisshorts (fått av brosan)

 

Jag har glömt skriva vad jag tyckte om filmerna jag såg igår.

Så olika var rolig, men den får 3 eller 4 av 5

Snabba Cash får 4/5 den kunde fått 5 om dem förklart lite mer i slutet.

 

Just nu ser jag på 2 and ½ men, ser någon annan på det?

Vad tkr ni om det?

 

Puss o Kram Johanna! :D

Av Johanna B - 9 augusti 2010 09:09

Nu ska jag av göra veckansblogg, eftersom jag glömde det igår!!


Veckans blogg är http://fridasjoblom.blogg.se


Grattis Frida!!

Av Johanna B - 8 augusti 2010 19:55

Hej...

 

Som rubriken lyder är det filmkväll, mamma o pappan va ner till Hörnan o hyrde film vi ska se på Snabba Cash o Så olika. Det är den vi tittar på nu, har nån sett nån av filmerna skriv vad ni tycker om dem. Skrver sen vad jag tycker om dem, men det står "betyg" på snabba cash o den har fått 4:or o 5:or.

 

Men gårdagen var man hos kusinerna, först kom några kusiner sen åkte vi på kalas hos några. skojjskojj!!

 

En bild från kalaset kan inte skada:

 

Två av mina bästa kusiner!! :D

     

   Den här fick hon av oss!!! ;D

 

Puss o Kram Johanna!! <3

Av Johanna B - 7 augusti 2010 12:25

ska jag byta header?  

Från den jag har nu till den här:

 


Så HJÄLP mig!! 

Översätt

Sök i bloggen

Presentation


Jag heter Johanna och är 13 år. På min blogg bloggar jag om allt mellan himmel och jord. Jag gillar läsa, rida, va med kompisar och mm. Jag ÄLSKAR the Twilight Saga och Dimitri Belikov.

bloggsvar

Omröstning

Vad är roligast att göra på datan??
 Blogga
 Spela spel
 Läsa bloggar
 Se på film
 Bilddagboken.se
 Facebook
 Twitter
 Annat

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Augusti 2010 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

7 besvarade frågor

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards