johannabestabilling

Alla inlägg under augusti 2010

Av Johanna B - 21 augusti 2010 10:37

Hej....


Nu har jag fått rekord besökare på min blogg :)

ni kan tycka att det är litet men jag har iuunte fåttt fler förr det är 23st!!!

Jag är super gald nu o sluta inte att besöka min blogg!!


Puss okram

Av Johanna B - 19 augusti 2010 18:53

video_00005

Av Johanna B - 19 augusti 2010 18:36

Hej hopp!!

 

Idag var det skola ;D Det var väl okej, men skulle hellre ligga hemma o slappa. Menmen... kan ni inte kommentera mer!?! Dagen gick ganska fort, men snart måste jag bestämma mig om jag ska sluta på gymnasiken!! Kan inte bestämma mig. <3 Det blir ingen dagens outfit bild!! <33

Men dagen har inte varit nått speciellt. Jag hr precis läst med öronen som min lärare när man lysnar på ljudbandbok. <333

 

Puss o Kram Johanna!!  Vi syns imorgon!!!! <3333

Av Johanna B - 18 augusti 2010 20:08

Hej... :D

 

Idag har det vart en seg dag, vi fick stå ute i regnet o lyssnade  på ett tal som rektorn höll. Just nu nu tar jag hand om sjuka lillebror. <3

 

Det känns som jag håller på att dö för det är mindre folk som tittar, jag vill super gärna att Genom dina ögon blir film o det programet jag följde sluta super spännande. Förlåt att jag inte blogga igår men hann inte.

 

  

Dagens outfit: randig tröja (H&M 99:-)

jeans leggins (H&M 129:-)

 

Puss o kram!!

Av Johanna B - 16 augusti 2010 21:50

Hej...

 

Ja snart börjar skolan o jag han typ inte blogga i dag p.g.a att jag är hundvakt,  så kanske ska sova för jag ska upp kl 7 i morgon. Hehe vaknade 8 av att min lillebror väckte mig. Idag har jag bara vart hemma med hunden men jag har fått nya kläder mamma beställde från H&M.

 

  

Sitter här o dricker varm O´boy med grädde mums!! dx

 

Denna tröja hade mamma beställt!

    

Denna tröja o legginsen köpte hon också!!

 

Det blev inte outfit bild  idag, me jag hade på mig ett orange smile linne och ett par gråa mjukisshorts.

 

Puss o Kram Johanna!! dX

Av Johanna B - 15 augusti 2010 18:56

Hejj... :)

 

Förlåt att jag inte skrev igår, men det blev sent. lite längre ner får ni blider, men från mammas kamera fast jag är fotografen. ;) Några bilder är från min mobil. Idag har jag åkt cross, det är så jäkla kul. Om ni inte testat det så MÅSTE ni det. Jag gjorde det mesta av dan.

 

2 dagar kvar till skolan börjar, vill inte börja igen D8 Jag vet precis vad jag ska göra dem två dagarna jag har kvar av mitt sommarlov. Va hemma med min hund Charlie för mamma o pappa jobbar. Men så är det när man har hund. Och jag måste bestämma mig om jag ska sluta på gymnastiken, har sånn beslut ångest. Men jag ska fortfarande träna mindre för det vill jag göra, jätte gärna för det är jätte kul.

 

Bilder:

Mumsig efterrätt igår. Jag o mamma gjorde men det är puller choklad tårta.

Lillebror fick fisk i går, det är en mört! =D

Min SÖTA hund!! :D

Min bror!! ;D

Pappa min!! <3

Jag o lillebror!!<33

Vi va på kräftskiva, men jag åt hemma gjord pirog o paj. Mums!! <333

Det var inte bara Oli som fick fisk utan också min kusin o jag vi fick abborar!!


Dagens Outfit:

Fox cross tröja

Cross byxor

Ridstrumpor


Puss o Kram Johanna!!

Av Johanna B - 14 augusti 2010 11:46

Hej... =)

 

Idag ska man på kräftskiva hos min morfars sommarstuga och om det blir fint väder badar jag säkert. Om ni får bilder som jag tror att ni får. Så blir det med mobilen för sladden till kameran är borta.

 

Men glöm inte min frågestund:

 

Japp nu har jag frågestund, jag svarar då den slutar. Ni kan fråga i en kommentar eller i frågerutan. Om ni inte sett den så är den under presentationen. Så fråga på!!!

 

Puss o Kram Johanna!!

Av Johanna B - 13 augusti 2010 23:29

Hejsan!

 

Glöm inte min frågestund, gå in här för att se http://johannabestabilling.bloggplatsen.se/2010/08/13/3391511-fragestund/#kommentarer

 

Men iaf nu tar jag upp det som jag skulle titta på bilden:

 

När man dricker borde man ha kontroll, Kissies gjorde detta på fyllan och nu ångrar hon sig. Så man måste ha kontroll över sig. Men det blev ju snyggt måste

erkänna.

 

Puss o Kram Johanna!

Översätt

Sök i bloggen

Presentation


Jag heter Johanna och är 13 år. På min blogg bloggar jag om allt mellan himmel och jord. Jag gillar läsa, rida, va med kompisar och mm. Jag ÄLSKAR the Twilight Saga och Dimitri Belikov.

bloggsvar

Omröstning

Vad är roligast att göra på datan??
 Blogga
 Spela spel
 Läsa bloggar
 Se på film
 Bilddagboken.se
 Facebook
 Twitter
 Annat

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Augusti 2010 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

7 besvarade frågor

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards