johannabestabilling

Alla inlägg den 13 augusti 2010

Av Johanna B - 13 augusti 2010 23:29

Hejsan!

 

Glöm inte min frågestund, gå in här för att se http://johannabestabilling.bloggplatsen.se/2010/08/13/3391511-fragestund/#kommentarer

 

Men iaf nu tar jag upp det som jag skulle titta på bilden:

 

När man dricker borde man ha kontroll, Kissies gjorde detta på fyllan och nu ångrar hon sig. Så man måste ha kontroll över sig. Men det blev ju snyggt måste

erkänna.

 

Puss o Kram Johanna!

Av Johanna B - 13 augusti 2010 22:29

Hej alla... :D

 

Idag va men till landbadet med Oliver, just nu ser jag på smallville!! Supeer bra, jag ser på gamla avsnitt på dagarna så jag kan följa till dem nya sen. Men jag ser andra nya också. Ni kanske inte fattar men skit samma orkar inte förklara. Jag har tappat bort sladden till min kamera så jag kanske inte kan lägga ut dagens outfit idag. Ni kanske märker att jag är ganska slarvig. Just därför kanske jag inte hinner skriva för måste sköta läxor.

 

 

Japp nu har jag frågestund, jag svarar då den slutar. Ni kan fråga i en kommentar eller i frågerutan om ni inte sett den så är den under presentationen.


Puss o Kram Johanna!! <3 

Av Johanna B - 13 augusti 2010 09:10

Hej...

 

Idag ska det komma en mäklare o värdera huset. Så detta blir nog också en slappardag. Men om 5 dagar börjar skolan igen, jag vill inte gå!!!!! <3333

 

Vad är ert favoritpogram?

Jag vet inte vad som är mitt, men just nu ser jag på Jims värld det är ganska bra.

 

Puss o Kram Johanna!! <33333

Tidigare månad - Senare månad

Översätt

Sök i bloggen

Presentation


Jag heter Johanna och är 13 år. På min blogg bloggar jag om allt mellan himmel och jord. Jag gillar läsa, rida, va med kompisar och mm. Jag ÄLSKAR the Twilight Saga och Dimitri Belikov.

bloggsvar

Omröstning

Vad är roligast att göra på datan??
 Blogga
 Spela spel
 Läsa bloggar
 Se på film
 Bilddagboken.se
 Facebook
 Twitter
 Annat

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Augusti 2010 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

7 besvarade frågor

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards