johannabestabilling

Alla inlägg under augusti 2010

Av Johanna B - 27 augusti 2010 17:43

Hejsan svejsan!!

 

Som rubriken lyder har jag vart duktig idag, först så hade jag alla rätt på mitt engelska förhör (20/20) jag som annars brukar vara urusel på engelska. Bevis 2 jag tog hand om min yngsta lillebror och Bevis 3 jag blogga innan kl.8 för jag brukar blogg annars vi den tiden. Men det kan bero på att deet är helg inte super mkt att göra som jag har på vardagarna. Just nu ligger jag i mamma´s o pappa´s säng. SKÖNT är det kan jag säga o imorgon är det ingen skola. Jippie!!!! ;) Men iaf idag har jag iskolan o haft t.ex engelska som ni märkte och så har jag haft musik, so o sv. Det var skönt att få sluta 13.15 idag. Men våra lärare kanske ska ändra schema så vi max får sluta 13.15 en gång i veckan. *snyft* Men iaf sista kvarten var inte jag kvar i skolan för jag gick för att spela gitarr. Det var roligare förr men det är inte tråkigt.

 

Jag kan fortfarande inte lägga ut bilderna från fysiken igår för jag hittar inte min mobil sladd men jag bloggar senare för då ska jag lägga ut bild på dagens outfit och på vad jag ska äta ikväll o ni kmr bli avundsjuka. Mohahaha!!!!

 

Men jag ska va snäll o ge er en bild tills dess:

  

Jag precis innan jag ska köra cross.

Jag kanske mobil bloggar typ 1 gång i veckan för att det är så dyrt.

Och om nån vet hur man lägger ut videoinlägg på bloggplatsen?? Isf SÄG!!!

 

Puss o Kram Johanna!! 

Av Johanna B - 26 augusti 2010 19:22

Hej... 8)

 

Idag har det vart nästan en vanlig skoldag, första lektionen badade vi utomhus. Vattnet var ganska skönt o efter det så hade vi spanska o jag hade 9/9 rätt visst är jag duktig. Nu gäller det bara att jag att gör lika bra i från mig på Eng imorgon då ska jag kunna 20 ord. Men efter spanskan hade vi NO o jag och Malin var JÄTTE knäppa. Jag har några bilder men jag kan inte ladda över dem för jag hittar inte sladden. Haha det var kul, för vi hade en "labration". Idag slutade vi så sent 15:55 men i morgon sluatr vi 13.15 Men jag slutar ännu senare för jag ska spela gitarr i en halv timme från 13.00-13.30 Men annars ska jag försöka att inte blogga så sent!!

 

Dagens outfit:

svartgråvit rutig skjorta (Gina Tricot 200:-)

vit linne (Gina Tricot 100:-)

mörka jeansleggins (H&M 129:-)

 

Men ska dra nu ses!!

Puss o Kram Johanna!

Av Johanna B - 26 augusti 2010 07:26

God morgon!!! 8)

 

Idag går man till 15:55, hur ska jag orka? Först ska vi bada, det är lie skönt. Men sen har jag förhör i spanska, muntligt desutom så det är inte kul!! Men jag måste nog plugga nu!!

Kommentera!!

 

Puss o Kram!!

Av Johanna B - 25 augusti 2010 18:01

Hej... ;D

 

 Idag skulle jag, Malin, Adina o ...Emil ha Bokcirkel/skrivarstuga(Elevens val) men efter långtid kom det en som vi skulle ha men hon skulle inte ha oss idag. Annars har det bara vart en vanlig skoldag!! Sen var jag hundvakt till Charlie. Men annars har jag gjort läxorna o slappat. Idag gick vi "kort dag" till 13.25 Men imorgon går vi till 15.55, det är jobbigt men jag ska bada första timmen i morgon även om den regnar. Men iaf jag bakade nyss det gick INTE bra, men jag vet inte om den är god eller inte men det tror jag inte.

 

Dagens outfit:

ljusblå randig tröja med en palm (lidex 100:-)

jeans shorts

 

Vet att en av mina läsare skrev att jag inte skulle fota dagens outfit med blixt men annars var det så mörkt.

Puss o Kram Johanna!!! <3

Av Johanna B - 24 augusti 2010 17:19

Vill du få fler besökare??

 

Bli medlem här då http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=JohannaBestaBlling

 

Av Johanna B - 24 augusti 2010 16:33

Hej... ;)

 

Idag var det ju skola, det var faktiskt ganska kul. Först så hade vi eng o jag saknar vår gamla eng-lärare för hon hjälpte mig för jag har lite problem med den. Men den vi har nu hjälper bara en kille i min klass som har dysselexi(stavning), jag säger inte att han inte behöver hjälp för jag vet att sånna kan behöva mkt hjälp för jag har 3 dyselektiker i familjen. Men iaf så behöverju inte bara han lite mer hjälp!! Jag ska försöka klara mig. Aja sen hade vi so vi pratar om valet, sen badade vi det var as kallt på land men ganska skönt i vattnet. Kanske ska på match snart!! 8D

 

Puss o Kram Johanna!!

 

Ps. Om ni vet hur mkt det kostar att blogga-sms:a D.S

Av Johanna B - 24 augusti 2010 07:29

God morgon!!! =)

 

Nu ska jag försöka blogga mer ofta, asså det står att mobilblogga kostar 5 kr men mina kompisar säger att det kostar som ett sms. Vet nån?? :) I lördags hade jag rakord i besök 27 st. Snart är det skolan jag har ett av dem ämnena som jag gillar minst eng. Men idag ska jag bada i skolan fast det regnar. Men ska dra nu för jag ska ut med hunden!! Sen är det skola!

 

Puss o kram Johanna!!

Av Johanna B - 23 augusti 2010 20:18

Hejhej!!

 

Förlåt att jag inte bloggat på några dagar men i lördags sov jag i tält hos Malin o igår var jag grymt trött.

 

Men idag var det skolan, man var helt slut!!! Men ja dagen gick ju bra. Efter skolan red man det va skojj men jag va lite stel men det gick ovanligt bra. Jag red Nutte o när jag rider honom brukar det inte gå bra men det gick ganska bra. Det var skönt att rida igen. Men ska da nu ses!!

 

 

 

Översätt

Sök i bloggen

Presentation


Jag heter Johanna och är 13 år. På min blogg bloggar jag om allt mellan himmel och jord. Jag gillar läsa, rida, va med kompisar och mm. Jag ÄLSKAR the Twilight Saga och Dimitri Belikov.

bloggsvar

Omröstning

Vad är roligast att göra på datan??
 Blogga
 Spela spel
 Läsa bloggar
 Se på film
 Bilddagboken.se
 Facebook
 Twitter
 Annat

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Augusti 2010 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

7 besvarade frågor

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards