johannabestabilling

Alla inlägg den 29 augusti 2010

Av Johanna B - 29 augusti 2010 20:32

Hejsan!

 

Det blev ingen Vampires sugs men jag ska se den någon annan gång!!

 

  

Av Johanna B - 29 augusti 2010 19:04

Hej alla... <333

 

Idag vakna jag 08.30, då fick jag bråttom för jag skulle byta om, blogga o vara i hallen kl 09.15 Sen tränade jag små barn o efter det hade jag en kvart på mig att äta innan jag skulle träna. När jag kom hem igen tog jag en LÅNG dusch o satte mig vid datan. Jag har precis ätit brända köttbuller o överkokta makaroner Hampus o Markus sa att du kunde laga maten men jag kunde ha gjort det bättre. Jag kanske ska se på vampires sucks nu. Vi får se hur jag gör!!

 

Men jag ska va snäll o ge er en bild:

Jag bjuder på bilden!!

Om ni vet ur man lägger in videoklipp på bloggplatsen säg till då!! dx

 

     

Av Johanna B - 29 augusti 2010 18:31

  

 

Gårdagens blogg blev Malin Mineur!! http://jaagmaalin.blogg.se

Hon bloggar om sitt liv, mode och mm. Besök, läs o följ!!

 

  

Av Johanna B - 29 augusti 2010 16:19

Hej...

 

Jag skulle ha bloggat mer igår, men jag skrev ju att jag skulle spela men spelet förstörde min data typ. Det tog JÄTTE LÅNG tid att fixa o när jag lyckades så var jag SUPER TRÖTT o Hampus skulle låna datan. Bilderna från igår kmr längre ner. Men igår var jag bara hemma sen gick jag, Hampus o Markus (hans kompis) gick ner till gossens pizzeria. O jag åt såklart kebeb. :)  Sen gick vi till Ica köpte godis och hörnan. Då träffade jag Mathilda Blom o hennes storasyster Ida Gille o det är deras föreldrar som våra är på konsert med. Men sen när vi gick hem var vi as flum o när vi kom hem var kl 19.00 då gick jag ut med Charlie. Jag gick förbi Malin o Kickis hus som vanligt då så kom dem ut sen satt vi o prata på gatan i en timme. Sen följde dem med på promenad, när jag kom hem såg jag på Bröllopsfotografen. Den är ganska bra!!

 

Dagens o gårdagens outfit:

Svartvit randig tröja "LIVE YOUR LIFE" (Kapphal 100:-) 

Det där var jag i går kväll!!! Man ser att jag är trött!!

Detta är mitt lördags godis!!! ;)

Snart kmr jag avgöra dagens blogg från igår!!

Tidigare månad - Senare månad

Översätt

Sök i bloggen

Presentation


Jag heter Johanna och är 13 år. På min blogg bloggar jag om allt mellan himmel och jord. Jag gillar läsa, rida, va med kompisar och mm. Jag ÄLSKAR the Twilight Saga och Dimitri Belikov.

bloggsvar

Omröstning

Vad är roligast att göra på datan??
 Blogga
 Spela spel
 Läsa bloggar
 Se på film
 Bilddagboken.se
 Facebook
 Twitter
 Annat

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Augusti 2010 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

7 besvarade frågor

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards