johannabestabilling

Alla inlägg den 28 augusti 2010

Av Johanna B - 28 augusti 2010 23:04

Hejsan svejsan!!

 

Jag läggger ut bilder imorgon o jag bestämmer dagens blogg imorgon!!

Brur min ska låna datan  men ses!!

 

  

Av Johanna B - 28 augusti 2010 14:15

Hej... 8D

 

 Idag är det en hemma dag med vovven o brur. Snart ska jag spela något. Men iaf dagens outfit o sånt lägger jag in sen. Jag har as tråkigt jag tror nästan att jag snart ska se på Vampires sucks.

Har någon sett den?? Vad tkr ni om den??

Kom ihåg om ni vill bli dagensblogg så kommentera "jag är med"

Då länkar jag till er!  till rubriken!! Med detta inlägg betyer det att jag har bloggat 38 inlägg på mindre än en månad för jag har inte haft den här bloggen i 1 månad ens.

 

Här kommer några videoklipp från youtube:

Den här är jätte bra!!

Hon är GRYM!! Och hon är bara 11!!!

Om nån vet hur man lägger in egna videoklipp på bloggplatsen säg då!!!!!

  

Av Johanna B - 28 augusti 2010 11:49

Hejsan hoppsan!!

 

Idag tänkte jag köra en dagens blogg så kommentera "jag är med" om ni är med. Så väljer jag ur en vinnare ikväll!!

 

  

Tidigare månad - Senare månad

Översätt

Sök i bloggen

Presentation


Jag heter Johanna och är 13 år. På min blogg bloggar jag om allt mellan himmel och jord. Jag gillar läsa, rida, va med kompisar och mm. Jag ÄLSKAR the Twilight Saga och Dimitri Belikov.

bloggsvar

Omröstning

Vad är roligast att göra på datan??
 Blogga
 Spela spel
 Läsa bloggar
 Se på film
 Bilddagboken.se
 Facebook
 Twitter
 Annat

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Augusti 2010 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

7 besvarade frågor

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards