johannabestabilling

Alla inlägg under september 2010

Av Johanna B - 24 september 2010 16:07

Stötta att Welcome to Rileys ska komma till Sverige  http://www.facebook.com/pages/We-Want-Welcome-to-the-Rileys-in-Sweden/148434508525262.

Av Johanna B - 24 september 2010 14:58

Hejsan!

 

Idag har typ vart som en vanlig fredag men bilden var BLÄ för vi skulle rita frukter exakt o jag HATAR det! Men om några timmar ska jag bada med veronica! Skojj o läskigt!! Adina är du säker på att inte vill följa med? Aja nu märker man att det är höst. Jag har GRYMT tråkigt men jag har massa att göra!! BLÄ!! säger jag bara!!

 

  

Av Johanna B - 23 september 2010 20:09

Hi!! Hola!!!

 

Jag skrev ett inlägg men det försvann skojj!!! inte dirket men förlåt att jag inte bloggat på två dagar. Men iaf denna dag var en piss dag som vanligt + att vi hade so-prov BLÄ!!!!!! Och så har jag ett jävla virus på min data!! Iaf imorgon kanske jag ska bada med Veronica om hon får så . HOPPAS!!

Jag är ju såklart så snäll att jag bjuder på en bild!!

 

Bjuder på den!!

 

  

Av Johanna B - 23 september 2010 19:11

Den här verkar bra Kristen Steawart är med i den som liten. MÅSTE SE DEN!!

Av Johanna B - 20 september 2010 21:01

Hej hopp galopp!! =D

 

Idag blir det sen bloggning p.g.a jg har riding sent sen ska jag äta middag, duscha o göra läxor (om jag orkar). Jag borde göra No- o Matteläxan men jag orkar ABSOLUT INTE!! Sen måste jag skriva verison 2 av min saga som vi ska läsa upp för små barn. Jag hinner inte blogga något långt inlägg för jag ska läsa o är jätte trött. För jag var uppe till typ 1 o gick upp 7. BLÄ!! Just drf har jag vart först grinig sen fnissig i skolan. Jag o Malin var JÄTTE finssiga!! Fast det kan vi va ändå. Så sen när man kom hem gjorde man i ordning sig o åkte o red. Jag fick Fidde han lyssnade inte ett dugg så brukar inte han göra. Men då fick jag kämpa iaf. Det är bra!! Ni ska få nån bild innan jag drar.

 

Jag hos Malin i vintras när jag hoppar från taket!! Skojj! =D


    

Av Johanna B - 19 september 2010 21:58

sitter och ser på valvakan, ur tråkigt. Men SD får inte vinna!

Av Johanna B - 19 september 2010 16:26

Hej alla!!

Jag skulle bloggat tidigare men jag har haft gymnastik typ hela dan. Men jag har bara tränat mindre själv har jag slutat. Men det är kul att träna mindre! Jag har lite bloggar ni får besöka min twilightblogg: http://thetwilightsagaalover.blogspot.com/ och en blogg jag lägge ut sen. Det är också en twilight blogg som jag o en tjej som heter Jossefin har

http://thetwilightsagagirls.blogg.se/

. Just därför ska jag försöka fixa hjälp med min egna. Aja det kommer ut minst ett inlägg i kväll från 8 tror jag för att det är valvaka och vi behövde inte göra det men jag är faktiskt intresserad. Snart ska jag äta marrängswiss!!


  

Av Johanna B - 18 september 2010 22:23

   Hej! <33333

 

Idag har jag, Malin, Kicki o Casper gått först ner till ica där köpte jag tuggumi såklart. Sen blev det hörnan där blev det läsk o klubba. Fast sen drog vi dit som vi tänkte gå till från hela början marknaden vid öppen hand fast man hittade ju inget då gick man in på öppen han o precis jag trodde att jag inte skulle hitta nått så ser jag en t-shirt som jag ska använda som nattlinne. Men jag kmr nog använda den annars också. Ni får en bild lite längre ner! Och sen så gick vi hem till Malin o Kicki fast inte Casper han gick hem. Vi såg på film "Bedtime stories" den är ganska bra och så fika vi. Men sen hittade jag dagens tidning där det stod att SD var störst i skolvalet i Östhammars kommun. Jag blev förskärkt för jag vill inte att dem vinner. För jag blir rädd att dem blir giriga och slänger ut alla valloner också och då är det bara "hejdå Malin, hejdå Kicki!". Jag vill inte förnåt i världen mista dem och sen titta vi på olika val filmer och funnyvideos. Men sen började det regna då sprang vi ut och filma när vi va ute och hoppa men vi fick inte in det från Kickis mobil men vi skaffade ett google kontoni får se den längre ner. Dem filma på webbkamran från mobilen. Den var bättre än den är så. Iaf sen drog jag hem till Mali o glömde såklart mina glasögon.

Jag är JÄTTE spänd inför imorgon. För då ska jag träffa Veronica för första gång så det är lite pirrigt. Vi ska bada men det kommer bli kul!! Längtar!!

Visst är den snygg!!

Tack Adina för headern du gjorde till min twilightblogg: http://thetwilightsagaalover.blogspot.com/ Besök, läs o följ. Gör det med Adinas blogg också: http://erikzzonz.blogspot.com/ Besök, läs o följ.

  

Adína jag lovade ju att jag skulle fixa en sak åt dig det är inte den för den saken fixar jag imorgn. Den här gjorde jag som tack för sen bilden du gjorde åt mig!

 

  

Översätt

Sök i bloggen

Presentation


Jag heter Johanna och är 13 år. På min blogg bloggar jag om allt mellan himmel och jord. Jag gillar läsa, rida, va med kompisar och mm. Jag ÄLSKAR the Twilight Saga och Dimitri Belikov.

bloggsvar

Omröstning

Vad är roligast att göra på datan??
 Blogga
 Spela spel
 Läsa bloggar
 Se på film
 Bilddagboken.se
 Facebook
 Twitter
 Annat

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

7 besvarade frågor

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards