johannabestabilling

Alla inlägg den 7 september 2010

Av Johanna B - 7 september 2010 21:27

Hej alla!!

 

Idag ahr vart en vanlig tråkig skoldag men imorgon går vi till 13.15 Så jävla skönt. Jag o Malin gjorde två test om vilket parti "som vi va!" Vi är Miljöpartister och vi var verkligen inte Kristdemokrat eller centerpartist. Sen efter skolan så var jag hemma hade TRÅKIGT!!!!!!!!!!!!!! Och sen gick jag till Malin o Kicki så sprang vi eljuspåret. Jag tjattade om min olyckliga kärlek. Om ni har haft det förr vet ni hur det känns. Jag är verkligen STÖRT förälskade och Malin o Kicki fick stå ut med mig när jag babblade om det stackrs dem. Jag skulle lägga ut lite Twilight saker men hinner inte det fast jag lägger ut en bild. Ni som inte gillar twilight får stå ut tills jag fixat min twilight blogg.

  

Det här är hon man tror ska spela Renesemee namnet på henne är Kayla. Vad tkr ni passar hon som Bellas och Edward barn? Killen är hennes bror Daniel.

 

    

Översätt

Sök i bloggen

Presentation


Jag heter Johanna och är 13 år. På min blogg bloggar jag om allt mellan himmel och jord. Jag gillar läsa, rida, va med kompisar och mm. Jag ÄLSKAR the Twilight Saga och Dimitri Belikov.

bloggsvar

Omröstning

Vad är roligast att göra på datan??
 Blogga
 Spela spel
 Läsa bloggar
 Se på film
 Bilddagboken.se
 Facebook
 Twitter
 Annat

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

7 besvarade frågor

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards