johannabestabilling

Alla inlägg den 18 september 2010

Av Johanna B - 18 september 2010 22:23

   Hej! <33333

 

Idag har jag, Malin, Kicki o Casper gått först ner till ica där köpte jag tuggumi såklart. Sen blev det hörnan där blev det läsk o klubba. Fast sen drog vi dit som vi tänkte gå till från hela början marknaden vid öppen hand fast man hittade ju inget då gick man in på öppen han o precis jag trodde att jag inte skulle hitta nått så ser jag en t-shirt som jag ska använda som nattlinne. Men jag kmr nog använda den annars också. Ni får en bild lite längre ner! Och sen så gick vi hem till Malin o Kicki fast inte Casper han gick hem. Vi såg på film "Bedtime stories" den är ganska bra och så fika vi. Men sen hittade jag dagens tidning där det stod att SD var störst i skolvalet i Östhammars kommun. Jag blev förskärkt för jag vill inte att dem vinner. För jag blir rädd att dem blir giriga och slänger ut alla valloner också och då är det bara "hejdå Malin, hejdå Kicki!". Jag vill inte förnåt i världen mista dem och sen titta vi på olika val filmer och funnyvideos. Men sen började det regna då sprang vi ut och filma när vi va ute och hoppa men vi fick inte in det från Kickis mobil men vi skaffade ett google kontoni får se den längre ner. Dem filma på webbkamran från mobilen. Den var bättre än den är så. Iaf sen drog jag hem till Mali o glömde såklart mina glasögon.

Jag är JÄTTE spänd inför imorgon. För då ska jag träffa Veronica för första gång så det är lite pirrigt. Vi ska bada men det kommer bli kul!! Längtar!!

Visst är den snygg!!

Tack Adina för headern du gjorde till min twilightblogg: http://thetwilightsagaalover.blogspot.com/ Besök, läs o följ. Gör det med Adinas blogg också: http://erikzzonz.blogspot.com/ Besök, läs o följ.

  

Adína jag lovade ju att jag skulle fixa en sak åt dig det är inte den för den saken fixar jag imorgn. Den här gjorde jag som tack för sen bilden du gjorde åt mig!

 

  

Av Johanna B - 18 september 2010 09:06

Godmorgon alla!!

Är ni pigga? Det är inte jag, jag är så himla trött. Men idag har ingen anning vad jag ska göra kanske gå på marknaden eller nått. Igår kväll såg jag Camp Rock 2, den går idag igen på diseny channel men hoppas den inte går på svenska då. Men aja hoppas alla ni får en bra dag!!

Översätt

Sök i bloggen

Presentation


Jag heter Johanna och är 13 år. På min blogg bloggar jag om allt mellan himmel och jord. Jag gillar läsa, rida, va med kompisar och mm. Jag ÄLSKAR the Twilight Saga och Dimitri Belikov.

bloggsvar

Omröstning

Vad är roligast att göra på datan??
 Blogga
 Spela spel
 Läsa bloggar
 Se på film
 Bilddagboken.se
 Facebook
 Twitter
 Annat

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

7 besvarade frågor

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards