johannabestabilling

Alla inlägg den 5 september 2010

Av Johanna B - 5 september 2010 20:51

Hej!

 

Jag är så himla förkyld!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!! sen har jag ont i hälsenan! Stackars mig!!

 

  

Av Johanna B - 5 september 2010 19:37

Tjena alla!

 

Jag håller på att göra engelska läxan och det går inte BRA!!! Jag ska hitta 25 oregelbundna verb. Men jag kan inte eftersom jag är sämst på det här! HJÄLP MIG NÅN!!

Bjuder på den!

 

     

Av Johanna B - 5 september 2010 18:09

Hej...

 

Jag har TRÅKIGT, men jag behöver göra massa saker!!!! Men har ingen lust!!

casper fyller år idag !!

 

    

Av Johanna B - 5 september 2010 14:39

Tja alla!! 8)

 

Egnetligen borde jag göra NO-läxan och Eng läxan som skulle vart inne i fredags men orkar inte! Det är mkt jag borde göra som jag inte orkar, men sånt är livet. Men tkr inte ni antigen att man får glosor eller sån som man kan göra direkt o sen är man klar. Men vår lärare ger oss både och hon borde tänkta på att vi vill ha lite fritid vi med!! Men våra lärare (dem flesta) tänker inte på det. Men så är det jag behöver fritid. För ni ska se vårt schema den enda rasten vi haf imorgon är en JÄTTE kort lunch rast men ändå tkr dem att vi ska gå till 14:55. Dem måste tänka på att vi behöver orka också men nej, dem tar bort våra raster. Hellre tkr jag att dem kan ta bort en av våra 13.15 dagar. Okej nu ska jag sluta klaga på vår skola. Idag så skulle jag träna småungar på gymnastiken men det blev inställt. Sen fick jag cykla ner till ica o handlat men dem hade inte öppnat. Sen åkte vi till skogen o plocka svamp och grillade korv.

 

Bilder:

       

Bilder från idag klicka på dem så blir dem stora!!

Rösta på Eclipse: http://www.spike.com/event/scream2010

 

  

Översätt

Sök i bloggen

Presentation


Jag heter Johanna och är 13 år. På min blogg bloggar jag om allt mellan himmel och jord. Jag gillar läsa, rida, va med kompisar och mm. Jag ÄLSKAR the Twilight Saga och Dimitri Belikov.

bloggsvar

Omröstning

Vad är roligast att göra på datan??
 Blogga
 Spela spel
 Läsa bloggar
 Se på film
 Bilddagboken.se
 Facebook
 Twitter
 Annat

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

7 besvarade frågor

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards