johannabestabilling

Alla inlägg den 16 september 2010

Av Johanna B - 16 september 2010 22:24

Hej!!! <333

Jag glömde att lägga ut den roliga bilden men jag hittade en till men den första hittade jag i skolan förr. Det går inte att lägga ut bilder just nu men lägger ut dem imorgon jag lovar fast en av dem inte passar. Jag längtar till imorgon lite men två saker e dåliga vi ska ha "debbater" o engelskläxa jag inte kan. Men vi ska ha bild dett är BÄST!!!!

Men ska lägga mig ses!!

Av Johanna B - 16 september 2010 21:09

   Hejsan hoppsan!!

Idag var det ju en vanlig skoldag men idag fick vi rösta för dem kmr ju visa upp hur elever mellan 7-9 röstat. Det var "skojj", nej men vi slapp lite NO. Vi skriver labbrapporter. Matten va skojj för Daniel o Albin hade "tänkarvatten" då la Eve i ett sudd där när dem inte titta men jag såg ju såklart. Sen använde dem de  som handvatten för suddet hade Amanda hittat på golvet. Jag vet att jag har sämst humor. Det får ni se på bilden där nere, snälla har nån samma humor som jag! Känner mig utmobbad. Men iaf sen var jag och Malin ute o sprang (eller sprang o sprang gick o prata mest hehe). Men det var skojj synd att Kicki o Adina inte va med! Just nu ser jag på en debatt, det är bara kul ibland när det blir pajkastning. Det är så J*VLA SKOJJ!!

Besök min twilightblogg http://thetwilightsagaalover.blogspot.com/ spelar ingen roll om ni gillar Twilight eller ej.

Min twilight galna tågkompis!!!

 

  

Översätt

Sök i bloggen

Presentation


Jag heter Johanna och är 13 år. På min blogg bloggar jag om allt mellan himmel och jord. Jag gillar läsa, rida, va med kompisar och mm. Jag ÄLSKAR the Twilight Saga och Dimitri Belikov.

bloggsvar

Omröstning

Vad är roligast att göra på datan??
 Blogga
 Spela spel
 Läsa bloggar
 Se på film
 Bilddagboken.se
 Facebook
 Twitter
 Annat

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

7 besvarade frågor

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards