johannabestabilling

Alla inlägg under juli 2011

Av Johanna B - 22 juli 2011 15:04

På måndag morgon åker jag på semester vi kommer hem på torsdag kväll. Jag kommer testa förtidsinställda inlägg. Haha bloggen kommer nog vara mer aktiv när jag inte är hemma.   Och så kommer jag kanske blogga från min iphone om jag har något internet och så om jag får ska jag ta med datan för att skriva på min berättelse och om jag har tur så finns det gratis internet någon stans. Jag kommer göra en MASSA videobloggar så laddar jag upp dem när jag kommer hem. Och så kommer jag ladda upp bilderna från semstern.

Först ska vi till Skara sommarland.

Sedan ska vi till gränna.

Vi ska bo i en av gyllene utterns stugor men det här är hotellet.


 

Av Johanna B - 22 juli 2011 13:40

Jag vill bara säga en sak... vissa killar är idioter. När jag såg Bad teacher för några dagar sedan såg jag typ VÄRLDENS puckaste kille. Han dumpade sin tjej så hon blev skit ledsen. Hon typ la sig ner på marken och stor grina. Och när det kom folk och fråga vad det var gick han fram och lyfte uppe han och försökte säga förlåt. Men hon sa nej men han fattade tydligen inte att man inte kan bette sig som ett svin. Vissa killar behandlar inte oss tjej med respekt och det är jag GRYMT trött på.

 

Av Johanna B - 22 juli 2011 13:02

De är inte samma parfym. Flaskan är en Twilight parfym och jag VILL ha!!!


 

Av Johanna B - 22 juli 2011 12:47

Haha som rubriken säger så är jag usel påatt hitta på bra rubriker. Antagligen så komme jag bara sitta hemma idag. Jag har vart hundvakt sedan tisdag eller onsdags (dålig på dagar). Hoppas ni har en bra dag.

Detta var första bilden på min blogg.


 

Av Johanna B - 22 juli 2011 11:20

Handling: Elizabeth är en kontroversiell lärare som svär och är generellt ointresserad av sina elever. När en ny lärare börjar på skolan blir det en fajt mellan skolans mest älskade lärare och Elizabeth om vem som ska vinna hans hjärta.


Den här filmen var riktigt rolig. Man skrattade typ hela tiden. Så det var en komedi och romantisk på samma gång.


Haha den här scenen var rolig.


 


Av Johanna B - 19 juli 2011 15:49

Nu har jag blivit kär i ännu en kändis kille. Och det är... Johnny Pacar. Han är så GRYMT söt! Jag såg honom första gången i flyg 29 saknas. Två problem han är 30 och han kanske har flickvän. Jag vet inte riktigt.

Visst är han söt.


Sedan har jag börjat gilla (men inte blivit kär än) Anthony Spanos. Jag såg honom första gången i fångad. Men här finns det också två problem. Han har flickvän och är 16.

Hihi!


Så har jag börjat gilla Cody Simpson. Samma där så har jag inte blivit kär än. Och där ser jag INGA problem. Han är 14(född 1997) som jag, vad jag vet har han ingen flickvän och så har han sagt att han kan dejta ett fan. SÅ kanske ska satsa på honom.

ÄLSKAR hans mössa.


 

Av Johanna B - 19 juli 2011 15:28

1a bilden: Någon du umgås väldigt mycket med. 
2a bilden:
 En bild på dig själv.

3e bilden: En bild på någon i din familj.
4e bilden: En bild på en konstig tid i ditt liv.
5e bilden: En gammal bild på dig själv.
6e bilden: En bild på dig och en vän du inte varit med på länge.
7e bilden: En bild som du aldrig lagt upp.
8e bilden: 
En person som du saknar.
9e bilden: Någon i din släkt.
10e bilden: Någon du tycker är väldigt snäll.
11e bilden: 
En person du kan berätta allt för.
12e bilden: 
En bild på din vardag.
13e bilden: Du och någon klasskompis.
14e bilden: En bild som påminner dig om gamla tider.
15e bilden: En person som du vill vara mer med.
16e bilden: En bild på dig själv.
17e bilden: En ovanlig bild.
18e bilden: En bild på din fritid.
19e bilden: En person som är snygg.
20e bilden:
 En bild på dina nära
21e bilden: En person som alltid ställer upp för dig.
22e bilden: En bild på en tid du saknar.
23e bilden: En bild från i somras.
24e bilden: En bild som gör dig glad.
25e bilden: En person som alltid gör dig glad.
26e bilden: Någon/några som du alltid har roligt med.

27e bilden: En bild som du alltid skrattar åt.
28e bilden: En tokig bild.
29e bilden: Den nyaste bilden på dig själv.

30e bilden: Någon du aldrig kommer släppa taget om

Jag vet inte om dem menade den här sommaren eller förra så jag tog en från förra sommaren i min morfars sommarstuga.


 

Av Johanna B - 19 juli 2011 15:00

Hejsan hoppsan!


Idag så är det en slappdag. Jag har vart ute en stund och fottat LITE annars har jag bara suttit inne fast det är GRYMT soligt ute. Jag funderar att gå ut med datan. (Jag=datanörd) Idag har jag också letat efter min datasladd i evigheter men det visade sig att Hampus har snott den.


Mums <3

Simona och Bambi. Simona var en av min gerbiler och Bambi var min därghamster.

Jag tror min mormor eller farmor har gjort den där.

Me! <33


 

Översätt

Sök i bloggen

Presentation


Jag heter Johanna och är 13 år. På min blogg bloggar jag om allt mellan himmel och jord. Jag gillar läsa, rida, va med kompisar och mm. Jag ÄLSKAR the Twilight Saga och Dimitri Belikov.

bloggsvar

Omröstning

Vad är roligast att göra på datan??
 Blogga
 Spela spel
 Läsa bloggar
 Se på film
 Bilddagboken.se
 Facebook
 Twitter
 Annat

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18 19
20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

7 besvarade frågor

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards