johannabestabilling

Alla inlägg den 14 juli 2011

Av Johanna B - 14 juli 2011 16:19

Jag såg den igår och den var grymt bra. Det var en riktigt tjejfilm, den var jätte bra och man grät och så kunde den vara riktig rolig. Jag den får 9/10 av mig.

Den är värd mer än dem gett den.


 


Av Johanna B - 14 juli 2011 14:27

Nu har jag kommit hem. Hampus klarade tyvärr ine provet men han ska försöka på måndag igen så jag hejar på honom. Vi åkte också till Valö köpcentrum efter Hampus gjort provet.

Mamma köpte nya jeansshorts till mig. För jag har bara ett par och dem börjar bli för små.

Sen köpte ja denna bok. Först när jag hittade den i affären så trodde jag att den var på engelska sedan bläddrade jag igenom den och då såg jag att den var på svenska så då köpte jag den.


 

Av Johanna B - 14 juli 2011 05:58

Goodmorgon, jag tänkte bara slänga in ett snabbt inlägg innan vi åker till Gävle. Just nu ser jag  på Bubble guppies på Nickelodeon. Innan såg jag på något som gjorde mig besviken, jag såg på "Kom igen Diego". Det verkar vara det nya Dora utforskaren programmet. Jag hatar när dem gör nytt. För nu var det Dora och Diego istället för Dora och Boots.

Nu är jag besviken på er. Det är mest Adina som kommenterar och Malin ibland. Men ingen annan så börja kommentera nu tycker jag.


 

Översätt

Sök i bloggen

Presentation


Jag heter Johanna och är 13 år. På min blogg bloggar jag om allt mellan himmel och jord. Jag gillar läsa, rida, va med kompisar och mm. Jag ÄLSKAR the Twilight Saga och Dimitri Belikov.

bloggsvar

Omröstning

Vad är roligast att göra på datan??
 Blogga
 Spela spel
 Läsa bloggar
 Se på film
 Bilddagboken.se
 Facebook
 Twitter
 Annat

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18 19
20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

7 besvarade frågor

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards