johannabestabilling

Alla inlägg under maj 2011

Av Johanna B - 20 maj 2011 22:52

1a bilden: Någon du umgås väldigt mycket med. 
2a bilden:
 En bild på dig själv.

3e bilden: En bild på någon i din familj.
4e bilden: En bild på en konstig tid i ditt liv.
5e bilden: En gammal bild på dig själv.
6e bilden: En bild på dig och en vän du inte varit med på länge.
7e bilden: En bild som du aldrig lagt upp.
8e bilden: 
En person som du saknar.
9e bilden: Någon i din släkt.
10e bilden: Någon du tycker är väldigt snäll.
11e bilden: 
En person du kan berätta allt för.
12e bilden: 
En bild på din vardag.
13e bilden: Du och någon klasskompis.

14e bilden: En bild som påminner dig om gamla tider.
15e bilden: En person som du vill vara mer med.
16e bilden: En bild på dig själv.
17e bilden: En ovanlig bild.
18e bilden: En bild på din fritid.
19e bilden: En person som är snygg.
20e bilden:
 En bild på dina nära
21e bilden: En person som alltid ställer upp för dig.
22e bilden: En bild på en tid du saknar.
23e bilden: En bild från i somras.
24e bilden: En bild som gör dig glad.
25e bilden: En person som alltid gör dig glad.
26e bilden: Någon/några som du alltid har roligt med.

27e bilden: En bild som du alltid skrattar åt.
28e bilden: En tokig bild.
29e bilden: Den nyaste bilden på dig själv.

30e bilden: Någon du aldrig kommer släppa taget om

Malin är ju en av mina klasskamrater.


 

Av Johanna B - 20 maj 2011 21:44

Hej!


Idag har vart en vanlig skoldag. På bilden så visade Karin Malin och Adinas film.

Titta den är JÄTTE gullig.

Efter skolan satt jag och nördade mig vi datorn. Sedan gick jag, Malin, Adina och Kicki ut på en fotorunda. Det var skojj. Sedan har jag fortsatt att nörda mig vi datan.

Nu kommer lite bilder från fotorundan. Hehe lite konstig bild.

Yay!


Vi träffa en jätte gullig katt men den ville först inte lämna oss.


Två av mina sötnosar.

Love these girls.

Igår hade jag rekord med besökare, 17st och ja för mig är det mycket. Det firar vi med en tårta.


 


Av Johanna B - 19 maj 2011 21:18

Jag är med och tävlar om en personlig almanacka hos Linnea från http://www.personligalmanacka.se/.


Av Johanna B - 19 maj 2011 21:05

Jag är med och tävlar om ett bordsstativ hos Isabella från http://johanpixels.se/webbshop.


Av Johanna B - 19 maj 2011 20:37

Jag är med i en fototävling hos Joanna där vinnaren får en reflexskärm från http://johanpixels.se/webbshop/.

Motivering: Jag valde denna bild för att jag tyckte den var dätt fin för man såg nästan hela blomman och konturerna. Jag valde den också för att det är en av dem finaste bilderna jag har tagit enligt mig.


Av Johanna B - 19 maj 2011 20:02

Hajsen!


Idag har det typ varit en vanlig torsdag. På rasten var vi ute och vi prata om att en gubbe sagt att världen går under på lördag. Vad tror ni? Jag tror inte på det men man kan ju inte veta säkert. Så att man får ta farväl av alla försäkerhetsskull. Aja efter skolan så gjorde jag läxorna. Juste jag tror jag har bestämt mig om vad jag ska göra för fördjupning, jag tror den ska handla om... Kristen Stewart. Min älskling. Haha! Jag har också nyligen fått svar att Breaking Dawn part 1 har för flyttas till 16 november <3333333333333333333333333333

Se va söt hon är <3333333333333333333


Av Johanna B - 18 maj 2011 20:44

Hej!


Idag har det vart en vanlig skoldag förutom att sista timmen efter två PowerPoints så blev vi tvugna att gå till skolsysterr för att mäta och väga oss. Jag var 158cm (lika lång som Malin :) Snart längre och längre än Adina. :)) och vägde 44,8. Jag tänkt titta mitt BMI så jag har tittat på barn BMI test och jag behöver gå uup 1,4 så kommer jag upp i normal vikt. Efter skolan gick jag ut med Charlie och mamma sa att vi kunde gå ner och köpa glass. Så då gjorde vi det efter det gjorde jag läxor och läste. Jag ber också om ursäkt för att jag la ut två lika "Twilight nyheter" inlägg. Sedan bad Malin om en bättre bild på klänningen så det kanske kommer en sådan sedan. Men andledningen att jag tänkte blogga var för att berätta att Dakota Fannings film Fragments går på C+ First ikväll/natt och att Taylor Launters film Valentines daygår på C+ Hits på fredag 17:50. Nu måste jag dra och duscha. Så jag missar lite av Greys anatomy men aja. Jag är JÄTTE TRÖTT!! Det kanske man märker på dem tre kommentarerna som Malin fick :)

Jag har deignat min egen tröja. Visst är den fin =D


 

Av Johanna B - 17 maj 2011 22:56

Lite twilight nyheter:


Rob bekräftar att han och Kristen adopterade Bear tillsamans! det här sa han i en nydligen intervju med en tysk tidning:


“Thank God that Kristen was with me. So we just adopted one dog. A mutt. We called him Bear,"


Men jag har även läst nu på andra håll att det var fel översatt och egentligen stod att hon bara var med när han adopterade Bear.


Kristen och Robs jätte gulliga hund

Jag har att BD part 1 ska ha premiär den 16 november ist! så här skrev en blogg:


"En anonym läsare var så snäll och konstaterade att SF bio publicerat att BD premiären inte alls ska vara den 18e nov, utan den 16e. Detta kändes då osäkert så jag mailade SF, och det verkar som att vi faktiskt ska få se filmen två dagar innan! Som det ser ut idag i alla fall..."


Men eftersom jag inte vet säkert så tänker jag inte lova något men jag har mejlat sf och berättar så fort jag vet något.


Men vad tror ni? Tror ni att dem bytt datum?


Grattis till vår Nikki Reed som fyller år idag!! :)

Söta Niki!

 

Nikki är så söt på alla bilderna.


 

Översätt

Sök i bloggen

Presentation


Jag heter Johanna och är 13 år. På min blogg bloggar jag om allt mellan himmel och jord. Jag gillar läsa, rida, va med kompisar och mm. Jag ÄLSKAR the Twilight Saga och Dimitri Belikov.

bloggsvar

Omröstning

Vad är roligast att göra på datan??
 Blogga
 Spela spel
 Läsa bloggar
 Se på film
 Bilddagboken.se
 Facebook
 Twitter
 Annat

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

7 besvarade frågor

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards