johannabestabilling

Alla inlägg den 11 maj 2011

Av Johanna B - 11 maj 2011 21:55

Hej!


Den här veckan har det varit SÅÅÅÅÅÅ varmt.  Idag så efter skolan skulle jag, Malin och Adina tilåka och gymma men vi missade bussen - vilket inte förvånar mig - så vi gick hem till Malin. Efter det så var jag ensam hemma för hampus var på konfa och resten av familjen var i stan för dem skulle rönka Charlies höft. Hans höft var bra men hhan var fel stämplad, för på hans stämpel stod det en annan hund och inte Charlie. I går så hade jag utvecklingssamtal vilket gick bra förutom den jävla engelskan som jag inte är godkänd i. Öh... engelska kan vara så grymt irriterande och det är också irriterande att man MÅSTE ha godkänt i engelska för att komma in på något gymnasium. För i resten av ämnena ligger jag på VG eller G+++++++ så liksom det är engelska som är mitt stora problem men aja. Just nu e det big brother :)

 

Denna skulle jag vilja smaka. Nu blev jag JÄTTE sugen på glass.


 

Översätt

Sök i bloggen

Presentation


Jag heter Johanna och är 13 år. På min blogg bloggar jag om allt mellan himmel och jord. Jag gillar läsa, rida, va med kompisar och mm. Jag ÄLSKAR the Twilight Saga och Dimitri Belikov.

bloggsvar

Omröstning

Vad är roligast att göra på datan??
 Blogga
 Spela spel
 Läsa bloggar
 Se på film
 Bilddagboken.se
 Facebook
 Twitter
 Annat

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

7 besvarade frågor

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards