johannabestabilling

Alla inlägg den 17 maj 2011

Av Johanna B - 17 maj 2011 22:56

Lite twilight nyheter:


Rob bekräftar att han och Kristen adopterade Bear tillsamans! det här sa han i en nydligen intervju med en tysk tidning:


“Thank God that Kristen was with me. So we just adopted one dog. A mutt. We called him Bear,"


Men jag har även läst nu på andra håll att det var fel översatt och egentligen stod att hon bara var med när han adopterade Bear.


Kristen och Robs jätte gulliga hund

Jag har att BD part 1 ska ha premiär den 16 november ist! så här skrev en blogg:


"En anonym läsare var så snäll och konstaterade att SF bio publicerat att BD premiären inte alls ska vara den 18e nov, utan den 16e. Detta kändes då osäkert så jag mailade SF, och det verkar som att vi faktiskt ska få se filmen två dagar innan! Som det ser ut idag i alla fall..."


Men eftersom jag inte vet säkert så tänker jag inte lova något men jag har mejlat sf och berättar så fort jag vet något.


Men vad tror ni? Tror ni att dem bytt datum?


Grattis till vår Nikki Reed som fyller år idag!! :)

Söta Niki!

 

Nikki är så söt på alla bilderna.


 

Av Johanna B - 17 maj 2011 22:56

Lite twilight nyheter:


Rob bekräftar att han och Kristen adopterade Bear tillsamans! det här sa han i en nydligen intervju med en tysk tidning:


“Thank God that Kristen was with me. So we just adopted one dog. A mutt. We called him Bear,"


Men jag har även läst nu på andra håll att det var fel översatt och egentligen stod att hon bara var med när han adopterade Bear.





Jag har att BD part 1 ska ha premiär den 16 november ist! så här skrev en blogg:


"En anonym läsare var så snäll och konstaterade att SF bio publicerat att BD premiären inte alls ska vara den 18e nov, utan den 16e. Detta kändes då osäkert så jag mailade SF, och det verkar som att vi faktiskt ska få se filmen två dagar innan! Som det ser ut idag i alla fall..."


Men eftersom jag inte vet säkert så tänker jag inte lova något men jag har mejlat sf och berättar så fort jag vet något.



Av Johanna B - 17 maj 2011 22:43

Hehe på förra inlägget så var ju rubriken the Lost Valentine och det var för att jag skulle skriva om den men jag glömde det. Hehe. Men iaf, igår såg jag the Lost Valentine. den var JÄTTE sorlig men inte så sorlig som Malin sa att man grät typ hela tiden. Men den var jätte sorlig och jätte bra. Den var också en sådan här film som man bara åh... kan ni inte fatta att ni älskar varandra eller att man blir så arg för dem i filmen är så dumma. Den här filmen rekommenderar jag VERKLIGEN. Den får 10/10 av mig.

Jennifer har ju vart med i Ghost Wispers.

Jag hittade ingen riktig trailer till den så den här får duga.


 

Av Johanna B - 17 maj 2011 22:17

Idag var en helt vanlig skoldag. Efter skolan såg jag på TV och satt vid datan. Jag fick också min namnsdagpresent för mitt mellannamn är Rebecka. Dem enda som grattat mig är min familj och Becka. Men jag struntade i att kommentera det i skolan p.g.a. det bara är mitt mellannamn. Jag fick ett bokmärke som namnsdagpresent. Det var ett väldigt fint bokmärke. :) Mamma köpte en klänning och ett par sandaler åt mig till Hampus knofirmation, skolavslutningen och mormors bröllop. För er som känner mig vet att jag inte gillar klänningar så att. Men mamma ville så gärna att jag skulle ha det... så vad skulle man göra?

Min klänning.

Sandaler! 

Mina sandaler!

Mitt bokmärke.

Mitt bokmärke!


 

Översätt

Sök i bloggen

Presentation


Jag heter Johanna och är 13 år. På min blogg bloggar jag om allt mellan himmel och jord. Jag gillar läsa, rida, va med kompisar och mm. Jag ÄLSKAR the Twilight Saga och Dimitri Belikov.

bloggsvar

Omröstning

Vad är roligast att göra på datan??
 Blogga
 Spela spel
 Läsa bloggar
 Se på film
 Bilddagboken.se
 Facebook
 Twitter
 Annat

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

7 besvarade frågor

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards