johannabestabilling

Alla inlägg under mars 2011

Av Johanna B - 6 mars 2011 21:21

Jag tävlar hos Millah om ett presentkort värde 200:- hos Nimsdesign.se

 

  

Av Johanna B - 6 mars 2011 20:18

Jag tävlar hos Millah om en ansiktskräm från Shemenamour.se.


  


P.S Ni kan klicka på bilden för att komma till tävlingen. Jag kunde inte ladda upp bilden hon har så.

Av Johanna B - 6 mars 2011 19:37

Hej!


Jag har inte orkat blogga jag är bara sååååååååååå trött hela tiden. Jag går upp tidigt varje vardag och på söndagar. Lördagar brukar vara så att jag kan få sova länge men så var det ju inte igår. Gud va jag e trött asså. Aja, igår var jag på tävling. Jag tittade på när en Almogrupp tävla. Det gick bra men dem fick tyvärr ingen medalj. Jag åkte med Camilla dit och vi stannade lite på andra klassen fast almo inte var med. Vi var kvar tills Östhammar hade tävlat för dem ville att vi skulle skrika "Heja Östhammar är ni klara?" Men när vi gjorde det svarade dem inte så då gjorde vi igen men dem svara en då inte. I klass två var det också en grupp, när dem hoppa trampet var det någon som hamna fel. Hon bara föll ihop på mattan och en av ledarna var snabbt fram och knöt fast sin tröja vid foten vrf vet jag inte och hon kände lite försiktigt och så skrek hon "jag tror benet är brutet." Då kom en person med en första hjälpen lådan och linadade hennes fot och ledare bar ivåg tjejen. Det borde vart tungt för gymnasten var väldigt lång. Det gjorde så man blev lite rädd. Idag var det gymnastik i morse, det var riktigt skojj. Andra gruppen fick jag helt själv i början för Camilla tittade på sin sons match, Elin var med en kompis, Erika jobbade och Gabbe sov hos hennes kusin. Det gick bra. När jag kom hem så gick jag en promenad med mamma och Charlie. Efter det tog man en dusch och när man kom ut hade man fått sms från Malin som fråga om man ville ut och springa. Det gjorde vi eller sprang och sprang vet jag inte. Malin och jag gick längre än Kicki hon lämnade oss när vi gick in vi juterit. Jag och Malin prata om att vi ärligt talt kändes oss tjocka och jag berättade att jag hatade att titta på kläder där super smala modeller är med för jag äter oftast godis när jag tittar på kläder och då känner jag mig ännu tjockare. Vet ni att på Tisdag är det fettisdagen. Najs va??

Vet en annan sak jag börja tänka på nu att imorgon kommer Andens kraft ut, ihhhhhhh!


  

Av Johanna B - 4 mars 2011 23:57

Prolog

Jag log och läste tredje boken i ”the Twilight Saga” – Ljudet av ditt hjärta - som Savannah tvingat mig att läsa. Medan jag läste ”Hans ögon blev smalare.” Så hörde jag fotsteg utanför sovrumsdörren. Så jag steg upp och gick ut dit för att titta vad den kunde vara. Då såg jag något som såg ut som eld. Jag trodde jag såg i syne så jag gnuggade mig i ögon och då såg jag i alla fall ingen eld. Jag tittade runt men såg inget speciellt. Men då kom någon bakifrån och puttade ner mig på golvet. Innan jag hann resa mig upp tog någon ett sten hårt grepp om mina armar. När jag försökte vrida huvudet och se vem det var så band någon en ögonbindel för mina ögon så jag inte kunde se. Då antog jag att det var minst 2 stycken för annars borde greppet ha lossats lite när den knöt fast ögonbindeln.

Sedan hörde jag en manlig röst – som jag kände igen men visste inte vem det var – säga. ”Hoppas du överlever det här.” Då kom jag på vem det var men jag hann inte yttra bokstäverna förrän jag kände ett hårt slag mot min tinning och jag föll till golvet med en duns och mina ögon slocknade.


  

Av Johanna B - 4 mars 2011 23:40

Jag har en ny header vad tycks? Den är gjord av Emelie.

Vad tycks? 


  

Av Johanna B - 4 mars 2011 23:19

 
1a bilden: Någon du umgås väldigt mycket med. 
2a bilden:
 En bild på dig själv.

3e bilden: En bild på någon i din familj.
4e bilden: En bild på en konstig tid i ditt liv.
5e bilden: En gammal bild på dig själv.
6e bilden: En bild på dig och en vän du inte varit med på länge.
7e bilden: En bild som du aldrig lagt upp.
8e bilden: 
En person som du saknar.
9e bilden: Någon i din släkt.
10e bilden: Någon du tycker är väldigt snäll.
11e bilden: 
En person du kan berätta allt för.
12e bilden: 
En bild på din vardag.
13e bilden: Du och någon klasskompis.
14e bilden: En bild som påminner dig om gamla tider.
15e bilden: En person som du vill vara mer med.
16e bilden: En bild på dig själv.
17e bilden: En ovanlig bild.
18e bilden: En bild på din fritid.
19e bilden: En person som är snygg.
20e bilden:
 En bild på dina nära
21e bilden: En person som alltid ställer upp för dig.
22e bilden: En bild på en tid du saknar.
23e bilden: En bild från i somras.
24e bilden: En bild som gör dig glad.
25e bilden: En person som alltid gör dig glad.
26e bilden: Någon/några som du alltid har roligt med.

27e bilden: En bild som du alltid skrattar åt.
28e bilden: En tokig bild.
29e bilden: Den nyaste bilden på dig själv.

30e bilden: Någon du aldrig kommer släppa taget om
 

  
Av Johanna B - 4 mars 2011 22:50

Kom igen Frank... JA Frank gick vidare YES!!!!! Gud va rädd jag var asså att Figge skulle gå vidare. Men iaf FRANK gick vidare.

  

Cooling! Whiiiooooo!


  

Av Johanna B - 4 mars 2011 22:22

Nu har gästerna åkt hem och jag o mamma har precis fixat matsäck till mig för jag ska ju på gymnastik tävling imorgon. Nu börjar let's dance igen. Hoppas Frank  och Rydbak håller sig kvar. Nu ska dem ropa upp vilka som går vidare... Jessica  och Christian, ja dem är väl brajag gillar Christian namnet... Alexander och Malin, jaa Frank måste också vidare... Figgge och Oxana fick gå till duellen och det är okej för mig... Tina och Tobias gick vidare, NEJ nu MÅSTE Frank gå vidare och Figge MÅSTE åka ut!!!! Annars sprängs jag av ilska.

  

Läste nyss i "Klick" som man får med i Aftonbladet. Där stod det som rubrik "'Twilight'-stjärnorna kysstes öppet." och i texten stod det att dem hade friat oscarsgalan så dem hade vart på en fest där dem hade festat och kysst mycket. Jag älskar dem av hela mitt hjärta men jag tycker dem ska bestäma sig. Vill dem att deras förhållande ska vara känt eller inte för dem förrvirrar folk och det är jobbigt.


  

Översätt

Sök i bloggen

Presentation


Jag heter Johanna och är 13 år. På min blogg bloggar jag om allt mellan himmel och jord. Jag gillar läsa, rida, va med kompisar och mm. Jag ÄLSKAR the Twilight Saga och Dimitri Belikov.

bloggsvar

Omröstning

Vad är roligast att göra på datan??
 Blogga
 Spela spel
 Läsa bloggar
 Se på film
 Bilddagboken.se
 Facebook
 Twitter
 Annat

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

7 besvarade frågor

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards