johannabestabilling

Alla inlägg under mars 2011

Av Johanna B - 18 mars 2011 21:36

Jag tävlar hos Millah om en valfri vara för max 200:- från Sofiashus.se.

 

  

Av Johanna B - 18 mars 2011 21:07

Hej!


Idag har det var skola. Första timmen såg vi sista delen och Arn två är SÅ sorlig. Igår såg vi delen då Chamsiin dog. Jag grät hur mycket som helst. Idag såg vi andra delen. Jag hade sett Arn 2 förr så jag visste att Arn skulle dö men när han kom hem efter slaget så tänkte jag ändå: "han är inte skadad, han kommer inte dö" och när Cecila sa du är skadad tänkte jag "NEJ han är inte skadad". Men han var skada och dog ändå. Snyft :/ Vi fick göra vad vi ville på musiktimmen för läraren var sjuk. Jag jobbade med svenska där jag skriver om Lady Gaga. Efter skolan har jag suttit vad datan, tv:n, nitendot. Haha! Idag såg jag på "101 sätt att åka ut en Gameshow". Förra veckan var Ola-lustig med och jag började tänka på att han ser ut som en ekorre.

Visst är dem lika? Sedan fick jag veta idag att det sägs att Ashley och Joe har gjort slut och att det var Joe som dumpa Ashley. Och om det är sant så säger jag bara. JOE JONAS DU ÄR VÄRLDENS PUCKASTE KILLE!!!!!!!!!!!!!

Jag tycker verkligen inte om Taylor Swift men hon har helt rätt i det här.


  


Ps. Jag har gjort en bild på Joe.   

Vad tycks?

Av Johanna B - 17 mars 2011 18:43

Grattis Malin på födelsedagen!

ALLA säger grattis till henne!

Hoppas du gillar den!


  

Av Johanna B - 16 mars 2011 15:29

Hej!


Idag var det skola och sista timmen såg vi på Arn. Vi skulle ha slutat vid kvart över ett men efter som vi såg på Arn så fick dem som ville sluta kvart över ett och dem som ville se på Arn fick stanna. Vi var nio personer kvar. Eve, Erika, Oskar, Daniel, Rasmus, Emil, Malin, Adina och jag. När det bara var några minuter drog Oskar dör att han skulle hinna med bussen. Då blev vi 8. Medan vi såg på Arn blev jag förälskad... i en underbar häst. Den hästen heter Chamsiin. Han var så himla söt.

  

Titta vad söt Chamsiin är. Om jag någonsin har en helsvart häst ska den heta Chamsin. Detta är dagens bild. Sitter och lyssnar the moniker för mamma har köpt mellodifesivalenskivan.


  

Av Johanna B - 12 mars 2011 22:53

Hej!


Jag har inte bloggat på några dagar och det är för jag känner mig så stressad. Idag var man först och titta när casper spela match. Dem vann med 15-2. Efter det åt man på McDonalds efter det drog man till kussarna för Jossan fyllde år.

Älskar denna låt.

Denna låt är också bra men inte lika bra som "Ödet var min väg".

Den här är bättre på svenska.

Denna låt vann ju Mello 2000.

den här var min favvo låt när jag och Erika J var bästa vänner. Alla dem här låtarna lyssnade jag på igår för då var jag jätte hoppig.

Den här låten lyssnade jag på först igår och det var den som gjorde mig hoppig. Jag lyssnade på alla dem här låtarna ner i från och upp.


  

Av Johanna B - 9 mars 2011 21:11

Jag är med hos becka och tävlar om ett hemligt smycke.


  

Av Johanna B - 9 mars 2011 21:02

Jag tävlar hos Millah om ett valfritt startkit i.d BareMinerals från StylingAgenten.se

  


  

Av Johanna B - 9 mars 2011 20:22

Hej!


Idag har det vart vanlig skoldag. Efter skolan så åkte jag, mamma och Oli för att hämta mina och mammas glasögon.  Jag sprang också in på pressbyrån och köpte en JULIA STARS tiding. Vi åt också på McDonalds, mums. Sedan så åkte vi hem, efter det har jag bara slappat.

Jag tittade lite i JULIA STAR och på en sida där dem satt i hop peronser som dem tycker passar bra ihop såg jag detta. Det är fruktansvärt! Ben är min då voff på henne Jag kysser min man.   

Jag och Ben.

  

Dagens outfit:

Grå Mössa där det står "Bad hair day"

Eclipse munktröja

Jeans

Grå strumpor

  

Ett par av min två par nya glasögon. vad tycks?


  

Översätt

Sök i bloggen

Presentation


Jag heter Johanna och är 13 år. På min blogg bloggar jag om allt mellan himmel och jord. Jag gillar läsa, rida, va med kompisar och mm. Jag ÄLSKAR the Twilight Saga och Dimitri Belikov.

bloggsvar

Omröstning

Vad är roligast att göra på datan??
 Blogga
 Spela spel
 Läsa bloggar
 Se på film
 Bilddagboken.se
 Facebook
 Twitter
 Annat

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

7 besvarade frågor

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards