johannabestabilling

Alla inlägg den 18 mars 2011

Av Johanna B - 18 mars 2011 21:42

Ja jag har ju haft en om röstning på sidan om jag vilken tävling jag ska ha och Dagens Header leder. Så vad tycker ni ska jag ha dagens header? Ni som ser på let's dance och ni som inte ser på let's dance RÖSTA på Frank i let's dance för han MÅSTE till final. Så rösta på honom!!!!!!!

  

Detta är dagens bild!

Av Johanna B - 18 mars 2011 21:36

Jag tävlar hos Millah om en valfri vara för max 200:- från Sofiashus.se.

 

  

Av Johanna B - 18 mars 2011 21:07

Hej!


Idag har det var skola. Första timmen såg vi sista delen och Arn två är SÅ sorlig. Igår såg vi delen då Chamsiin dog. Jag grät hur mycket som helst. Idag såg vi andra delen. Jag hade sett Arn 2 förr så jag visste att Arn skulle dö men när han kom hem efter slaget så tänkte jag ändå: "han är inte skadad, han kommer inte dö" och när Cecila sa du är skadad tänkte jag "NEJ han är inte skadad". Men han var skada och dog ändå. Snyft :/ Vi fick göra vad vi ville på musiktimmen för läraren var sjuk. Jag jobbade med svenska där jag skriver om Lady Gaga. Efter skolan har jag suttit vad datan, tv:n, nitendot. Haha! Idag såg jag på "101 sätt att åka ut en Gameshow". Förra veckan var Ola-lustig med och jag började tänka på att han ser ut som en ekorre.

Visst är dem lika? Sedan fick jag veta idag att det sägs att Ashley och Joe har gjort slut och att det var Joe som dumpa Ashley. Och om det är sant så säger jag bara. JOE JONAS DU ÄR VÄRLDENS PUCKASTE KILLE!!!!!!!!!!!!!

Jag tycker verkligen inte om Taylor Swift men hon har helt rätt i det här.


  


Ps. Jag har gjort en bild på Joe.   

Vad tycks?

Översätt

Sök i bloggen

Presentation


Jag heter Johanna och är 13 år. På min blogg bloggar jag om allt mellan himmel och jord. Jag gillar läsa, rida, va med kompisar och mm. Jag ÄLSKAR the Twilight Saga och Dimitri Belikov.

bloggsvar

Omröstning

Vad är roligast att göra på datan??
 Blogga
 Spela spel
 Läsa bloggar
 Se på film
 Bilddagboken.se
 Facebook
 Twitter
 Annat

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

7 besvarade frågor

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards