johannabestabilling

Alla inlägg den 17 september 2011

Av Johanna B - 17 september 2011 21:14

Idag slappa jag till typ 13.00 sedan drog jag, Malin, Adina och Kicki till öppen hand. Jag köpte inget eftersom jag inte hade så mycket pengar. Efter det drog vi till ica sär jag köpte en toblerone och en sprite. Så jäkla gott haha. Vi drog också hem till Malin och Kicki där vi spelade in några scener till en musikvideo och jag tror vi bara har 1 scen kvar. Eftersom det var fint väder filmade vi inte den sista scenen istället satt vi på soffan på deras övervåning och Malin sa ord på tyska och vi skulle lista ut vad det heter på svenska. HAha, jag och Malin hade extra roligt. Sedan drog jag hem och lata mig. Just nu ser jag på fångarna på fortet och det är så grymt läskigt när det kommer djur.

"You gave me roses and I left them there to die."

Översätt

Sök i bloggen

Presentation


Jag heter Johanna och är 13 år. På min blogg bloggar jag om allt mellan himmel och jord. Jag gillar läsa, rida, va med kompisar och mm. Jag ÄLSKAR the Twilight Saga och Dimitri Belikov.

bloggsvar

Omröstning

Vad är roligast att göra på datan??
 Blogga
 Spela spel
 Läsa bloggar
 Se på film
 Bilddagboken.se
 Facebook
 Twitter
 Annat

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

7 besvarade frågor

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards