johannabestabilling

Alla inlägg den 8 september 2011

Av Johanna B - 8 september 2011 21:12

Just nu ser jag på Robinson och laget jag hejar på går det riktigt dåligt för. Jag HATAR Vicky! Han är så jäkla sämst. Han ba "Åh... nej tjejer är usla." Men det började gå dåligt för laget när HAN kom med jag lovar jag håller på att slå ihjäl honom! Sådana som känner mig vet att jag AVSKYR sådana personer. De är SÅ sjuka!!

Den här har jag gjort :)

Av Johanna B - 8 september 2011 15:28

Idag så har det vart en vanlig skoldag (som vanligt). Just nu är jag ensam hemma för de andra ska åka på match. Eller ja mamma skjustar in och där träffar hon pappa som tar bilen och hon och Oli tar hans jobbar bil. De äter där inne och köper hem mat till mig från Max. :) I morgon är det fredag , yay!!!

Det här är i kapitel 4 i vår mattebok, längtar tills jag kommer dit.

Översätt

Sök i bloggen

Presentation


Jag heter Johanna och är 13 år. På min blogg bloggar jag om allt mellan himmel och jord. Jag gillar läsa, rida, va med kompisar och mm. Jag ÄLSKAR the Twilight Saga och Dimitri Belikov.

bloggsvar

Omröstning

Vad är roligast att göra på datan??
 Blogga
 Spela spel
 Läsa bloggar
 Se på film
 Bilddagboken.se
 Facebook
 Twitter
 Annat

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

7 besvarade frågor

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards