johannabestabilling

Alla inlägg den 4 mars 2011

Av Johanna B - 4 mars 2011 19:51

Hej!


Idag har vart en vanlig skoldag förutom att sita timmen hade vi Bosse för Karin var på kurs. När jag kom hem drog jag ner till ica och köpte ett extra nummer av Julia. Vid 4 fick jag gå ner till hallen med Oli för han spelar innebandy. När jag kom hem så fick vi gäster och eftersopm dem åt hos oss fick jag äta vid samma bord som hampus och hans kompisar. Just nu ser jag typ på 101 sätt att åka ut en tävling. Ser någon annan på den? Annina håller på att göra en signatur till mig.

  

Det går inte att göra den större, detta är äkta vänskap.


  

P.S Visst behövs den här bytas ut.

Översätt

Sök i bloggen

Presentation


Jag heter Johanna och är 13 år. På min blogg bloggar jag om allt mellan himmel och jord. Jag gillar läsa, rida, va med kompisar och mm. Jag ÄLSKAR the Twilight Saga och Dimitri Belikov.

bloggsvar

Omröstning

Vad är roligast att göra på datan??
 Blogga
 Spela spel
 Läsa bloggar
 Se på film
 Bilddagboken.se
 Facebook
 Twitter
 Annat

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

7 besvarade frågor

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards