johannabestabilling

Alla inlägg den 14 november 2010

Av Johanna B - 14 november 2010 14:26

Jag glömde berätta att jag tränat två små barns grupper i gymnastik tidigare i dag och snart ska jag till min morfar o jag tror inte jag hinner blogga efter. EMn vi får se!!


Puzz o Kram Johanna!!

Av Johanna B - 14 november 2010 14:19

Hejsan!


Förlåt att jag bara blogg igår morse men senare på dan vid två så gick jag, Malin o Adina till ica och hörnan. O jag bestämde att jag skulle se Case 39 innan jag blev 15. Sen drog vi hem till MAlin och Kicki. Vi gjorde lite olika saker t.ex som jag och kicki var ute och sprang barfota i snön och rullade oss och så hoppade vi hinder. Fast sen drog jag hem och åt o såg dem sista 20 min av adventureland. Kristen är SÅ UNDERBAR!!! Men sen kom Malin, Adina o Kicki o vi såg på Valentines day. Men sen gick vi ner men sen blev dem ansdra tvunga att gå hem men jag följde med dem en bit. Jag försökte mulla mig själv men det gick inte så bra.

  

Här är mitt Eclipse spel. <333


  

Översätt

Sök i bloggen

Presentation


Jag heter Johanna och är 13 år. På min blogg bloggar jag om allt mellan himmel och jord. Jag gillar läsa, rida, va med kompisar och mm. Jag ÄLSKAR the Twilight Saga och Dimitri Belikov.

bloggsvar

Omröstning

Vad är roligast att göra på datan??
 Blogga
 Spela spel
 Läsa bloggar
 Se på film
 Bilddagboken.se
 Facebook
 Twitter
 Annat

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

7 besvarade frågor

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards