johannabestabilling

Direktlänk till inlägg 7 april 2011

Vind och strömavbrått

Av Johanna B - 7 april 2011 21:11

Idag har det blåst jätte mycket, på matten så tänkte jag oj vad mycket det blåser och vid 6 så gick strömmen och mamma skulle gå en timmes promenad med Charlie. Men när hon kommit upp för vår väg ramlade två träd ner. Så dem låg över hela vägen och då våga inte mamma gå mer så hon kom hem och strömmen kom tillbaka i typ 5 minuter sedan blev det ström löst igen till tjugo i nio. Det var jobbigt att inte ha någon ström det fanns inte så mycket att göra. I Tisdags och igår det var kul för jag praoade på dagis.

 

Dem här vill jag ha!

Förresten om någon är sugen på att göra en header till mig hör av er.


 

 
 
Adina

Adina

7 april 2011 22:06

good that you bloggar!

http://www.erikzzonz.blogg.se

 
Tralallala tjohej!! JAg heter Malin, som i bokmal

Tralallala tjohej!! JAg heter Malin, som i bokmal

8 april 2011 21:48

Vill du ha en överraskning? Jag skriver en överraskning längre ned! :D















en överraskning!
Adina fick oxå en ^^

http://jaagmaalin.blogg.se

 
Sofie

Sofie

14 april 2011 19:03

OO va spännande att ni har bokat biljetter tills imorgon! Blir avundsjuk ^^ Hoppas att ni tycker om den riktigt mycket, blir spännande att få veta vad du tyckte om den :D

Jag ska se den med min mamma, hon bjuder på biljetter ^^ Så mysigt att vara lite ensam med mamma och se en bra film :)
Kram

http://mytwilight.bloggagratis.se

 
Sofie

Sofie

16 april 2011 18:43

Va roligt att den var bra! :D Ser verkligen fram emot att få se den nu. Jag lovar att jag ska lägga upp vad jag tycker om filmen ;D

http://mytwilight.bloggagratis.se

 
Sofie

Sofie

17 april 2011 19:35

The Hunger Games är en ny superbra bokserie som är skriven av Susanne Collins. Jag kan verkligen rekomendera böckerna, det finns tre stycken i serien. Jämförs med Twilight, inte för att den handlar om samma sak men för att den tros bli lika populär. Den ska nu också bli film och första filmen kommer ut nästa vår ;)

Kram :)

http://mytwilight.bloggagratis.se

 
Adina

Adina

18 april 2011 22:57

Sv:
Japp, jag vet att det är fult att ljuga^^

http://www.erikzzonz.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna B - 22 oktober 2011 11:26

Nu har jag bytt blogg till http://thirteenitis.blogg.se <3 besök den gärna :) ...

Av Johanna B - 21 oktober 2011 19:21


Idag hade jag och Adina tagit ledigt sista timmen för vi skulle till uppsala och hämta biljetter till Stockholm Twilight fanevent. VI FICK BILJETTER, Jag tog två och Adina tog två. För Malin och en släkting till mig ska med. Vi kommer ha det bäst och...

Av Johanna B - 18 oktober 2011 19:07


Idag så såg jag filmen älska mig och en sak bara den var JÄTTE sorlig. Synd bara att vi såg den i skolan annars skulle jag gråtit mer man kan ju inte direkt tro det eftersom jag grät hur mycket som helst då men iaf. Den var bra ycker och jag rekomend...

Av Johanna B - 18 oktober 2011 15:03


Idag har vart en skön skoldag och lite stressigt för på no:n hade vi ingen lärare och såg på någon no film. Sedan så hade vi Svenska då såg vi en film, Älska mig. Efter lunchen så hade vi språk val efter det skulle vi sluta. När klockan var 13.05 så ...

Av Johanna B - 17 oktober 2011 20:11


Idag så på hemkunskapen så hade vi först ingen lärare men de lyckades hitta en vikarie. Jag, Malin och Adina är liksom duktiga att ha för mycket salt i brödet men idag hade vi inte det, vi hade det i maten ist. Haha, sedan skulle vi ju göra vitlökssm...

Översätt

Sök i bloggen

Presentation


Jag heter Johanna och är 13 år. På min blogg bloggar jag om allt mellan himmel och jord. Jag gillar läsa, rida, va med kompisar och mm. Jag ÄLSKAR the Twilight Saga och Dimitri Belikov.

bloggsvar

Omröstning

Vad är roligast att göra på datan??
 Blogga
 Spela spel
 Läsa bloggar
 Se på film
 Bilddagboken.se
 Facebook
 Twitter
 Annat

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

7 besvarade frågor

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards