johannabestabilling

Alla inlägg den 9 oktober 2011

Av Johanna B - 9 oktober 2011 15:38

Igår såg jag ju på film Malin, Adina och Kicki. Vi såg Abduction. Den var riktigt bra och spännande även fat det fanns saker jag inte fattade. Den får 8.8 av mig. Tyvärr fanns det typ inge bilder på Taylor mage.


Av Johanna B - 9 oktober 2011 14:02

Man har precis vart och postat brev och köpt en tidning. en sak till JAG BEHÖVER MER PENGAR!! Snyft! Nu kommer iaf några av mina bilder från photoshooten igår.




 

Några bilder de flesta blev lika.

Ny tröja jag fick av mamma igår när hon kom  hem från stockholm.

Av Johanna B - 9 oktober 2011 13:22

Idag har det vart en absolut vanlig söndag. Igår så orkade jag inte blogga för jag kom hem halv 11. Men jag hade först photoshoot med Malin, Adina och Kicki, efter det åt man kebab. Sedan såg man på match med kusiner. Efter det såg man på film med Malin, Adina och Kicki.

Tidigare månad - Senare månad

Översätt

Sök i bloggen

Presentation


Jag heter Johanna och är 13 år. På min blogg bloggar jag om allt mellan himmel och jord. Jag gillar läsa, rida, va med kompisar och mm. Jag ÄLSKAR the Twilight Saga och Dimitri Belikov.

bloggsvar

Omröstning

Vad är roligast att göra på datan??
 Blogga
 Spela spel
 Läsa bloggar
 Se på film
 Bilddagboken.se
 Facebook
 Twitter
 Annat

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011
>>>

Tidigare år

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

7 besvarade frågor

Gästbok


Skapa flashcards